- 1876 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
GÜLÜMSEYİN
Yüzünüzde gülümsen eksik olmasın
Gülümseyin,
Öyle samimi ve sıcak olun ki her sıktığınız ele ruhunuzu da katın..
Düşmanlarınızı düşünerek zaman kaybetmeyin.
Aklınızı hedefinizle yoğunlaştırmayın.
Güçlü ve faydalı olma düşlüncesini zihninizde yaşattıkça gerçekten de öyle olmaya başladığınızı göreceksiniz.
Siz ısrar ettikçe fırsatlar çıkacaktır.
Cesur, açıkgöz ve neşeli olun.
Kalbiniz neye bağlanırsa varlığınız onun mahiyetine bürünür.
Bürüneceğiniz mahiyeti doğru tesbit edin..
Bir gülümsemenin insana hiçbir masrafı yoktur.
Bu kadar basit bir sermaye ile elde edebileceğiniz kazançlar ise büyük olabilir.
Kısacık bir âna sığan gülümseme bir hafızada ömür boyu yaşayabilir.
Hiç kimse gülümsemenin getireceği faydaları reddedecek kadar zengin değildir.
Hiç kimse de gülümsemediği için fakir düşmez..
Gülümseme korkaklara güç, kederlilere neşe,hastalara sıhhat verir.
Gülümseme yorgunları dindirir.
Onu satın alamazsınız,onu dilenemezsiniz,onu çalamazsınız.Onu ancak birisi size gönül rızası ile verebilir.
İçten gelmeyen bir gülümsemenin de kimseye faydası olmaz..
Siz gülümsemeyen birine rastlarsanız siz gülümsemenizi esirgemeyi
niz. Çünkü gülümsemeye en çok ihtiyacı olanlar gülümsemeyenlerdir.
Yüreğinizden sevgi eksik olmasın..
ZARALICAn
YORUMLAR
ahh gülümsemeyen insanlar ,inanın kendiyle barışık olmayan ,kendine hayrı dokunmayan insanlardır ki gülümseyen insan okadar güzelleşirki bunun keyfine varsalar gülümsemeyi ihmal etmezlerdi ,gülümseyen her insan yüreğinde sevginin en güzel tohumlarınıda ekendir .gülmek insanın sadakasıdır.kutlarım yazan yüreği yüreğiniz hep gülümsesin sevgi ve saygılarımla...
ŞADİYECİM YAZIN MÜTHİŞTİ DOĞRUSU TEBRİK EDERİM.YAZDIĞIN HERŞEYE KATILIYORUM CANIM.BENDE GÜLMEYİ ÇOK SEVERİM.HATTA KAHKAHALARIMLA MEŞHUR BİR İNSANIMDIR.İNSANLAR KALPLERE ANCAK GÜLÜMSEYEREK GİREBİLİRLER.BÖYLESİNE GÜZEL BİR YAZI YAZDIĞIN İÇİN VE GÜZEL MESAJLAR VERDİĞİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER BİRTANEM.SANA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK GÖNDERİYORUM CANIM.SEVGİYLE KAL HOŞÇAKAL.GÜL KOKULARIYLA ÖPÜYORUM.GÜLHAN KESKİN.
Çok güzel ve yerinde bir yazı.Geç kaldığım için üzülüyorum.Gülümsemek gerek hayata,Hep asık suratlı,hep kararmış bir yürekle yaşanmaz ki.Bazı koşulları değiştiremeyeceğimize göre,neden karartalım dünyamızı.Benim yaşam felsefemle aynısınız bu anlamda.Hiç asmam yüzümü,hep tebessümüm vardır kendime has.Yüreğimde fırtınalar eser,kalbim ağlar,ama yüzümden gülüşler eksik olmaz.Bazen arkadaşlar der,çocuklarla çok uğraşmaktan,anaokulu öğretmeni olduğun için,ağlamayı unutmuşsun derler.,işte o zaman derim ki ben,ben de insanım,elbbette hüzünlerim,sızılarım var,fakat yüreğim ağlar,yine de çevreme yansıtmam.İşte böyle olmalı,Tebrik ederim.Çok faydalı ve pozitif bir yazıydı.Sevgi ve selamlarımla.
tam polyanna felsefesi arkadaşım.
gülümseyin ismini görünce hemen daldım sayfaya.
Mutluluğun resmini çindim isimli bir yazım var benimde orada göreceksiniz hayatı nasıl sevdiğimi.
Yaşanmışlıklar insanan bir gülücüğün bir selamın ne kadar güzel bir şey olduğunu öğretiyor insanna.
Bir saniyelik nefesimiz için bile mutlu olup hayata gülümsemek gerekir.
En başta kendimiz için yapmalıyız bunu.
Paylaşımı beğendim sevgimle arkadaşım.