- 806 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK KİMİ ZAMAN BEKLEMEK
Aşk kimi zaman beklemek kimi zamansa yolunu gözlemek...
Sabah erkenden kalktım sevinçle çünkü o gelecek sevdiğim insan hayatım gözbebeğim hemen üzerimi değiştirip hızlıca yola atıldım ne giydiğim ne yaptığım hatirliyamıyodum çünkü her şeyi unutmuş o zamanı bekliyordum ve otobüse atlayarak garaja gittim daha gelmesin çok vardı ben ne olur ne olmaz diye erken geldim ve bir kenarda oturup beklemeye başladım zaman geçmiyordu rahatlamak üzer bir sigar yaktım içme çekmeye başladım sanki içime çektiğim duman değildi sevgi gibi bişeydi ve ona her şeyi unutmuş bir elimde sigar diğer elimde saate bakıyordum sanki zaman benle dalga geçer gibi sanki buluşmamızı engeller gibi geçmiyordu isyan ediyordu sanki ve anons geldi otobüs perona yanaştı sevinçle hemen sigarayı elimden atıp koşmaya başladım kalabalığın içinden deli gibi geçtim ve otobüsün önünde onu bekledim herkes yavaş yavaş iniyordu benim gözlerimse onu arıyordu herkes sevinçle birbirine sarılıp özlem gideriyordu herkes inmişti ama o yoktu hızla kapıdan içeri girip otobüsün koltuklarına baktım ama o yoktu gelmemiş ‘di otobüsten mutsuz bir şekilde inerek yüzümde acı bir ifadeile evimin yolunu tutum.
Aşk kimi zaman beklemek kimi zaman yolunu gözlemek…
Aşk kimi zaman kavuşmak kimi zaman kavuşamamak...
Selim Gezer