- 661 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
haykırış
kurtuluş yok gibi...geri sayımlarda sanki zaman ruhumda..bir an gelicek ve ona sarılmak hayal olmaktan çıkacak zannederim..halbuki hayallerde kalmış yarm bir hatıra...
yakın bir hatıradır,üstü tozlanmamış ,masum bir yanı...bir yanı paylaşılamayan mutluluk ..bir yanı hüsran..
belki gün gelicek gözlerin bana yabancı kalıcak..yangın deviricek belki yürek ama zalimsin ya hani ,sen beni unutucaksı zamanla...bense o yangında küllenicem..adaletini sağlayamayacaktır gözümde zerre misali sevdalar..
son uçurumdayım sen bilmesende ...sen derin uykulardayken ben yasını tutarım aşkımın..son demde parçalanır yürek kaç bin parçaya...söz geçiremezsin o duyguya ,bilinmeyen diyarlarda sürükler hayallerimi..sensiz...sessiz..çaresiz...
ruhumda hangi kıvılcım yangın çıkarır ki bu denli..sevmeyi bilene değil sevmeyi sevenedir aşk..yaşatmayı bilene değil acıtmayı bilenedir aşk...
kor misali hangi yangın acıtır hayatımın orta yerinde beni..var mı sözün dirilticek senden başka ?var mı bana çare senden başka...
yoruldum snsizlikten çık karanlığımdan ,,ruhumu azad etsin bu sensizlik...sen masumca yüreğime işleyen yangınım...gün gelir sende yanarsın..yangını hangi yürek söndürür bulamazsın,arayamazsın...çaresiz yanarsın cürmün kor olur bedenininde ..yalnızlığına sarılır unutursun yaşamayı..
tükenir yüreğimin umudu sen yeni umutlarda yol alırken..ben biterim çaresiz ....biterim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.