KAdın Ağlarsa..
1 Kadın ağlıyor :
Neden dir niyedir die sormazsın ;
Kimedir gözyaşları bilemezsin. Ağlamak istiyor ve ağlıyor. Belki kanadı kırık bir güvercinin cırpınışına, belki mazideki bir anıya yada gecen her seneye.. vardır mutlaka bir sebebi. Yada içini acıtan biri,
Gözyaşlarıyla onu ona anlatan, çılığı haykırışı o her damalada saklıyan. Akmış rimellerini onu cirkin göstereceğini düşünmende boşaltır kadın içini.Een savvunmasız halidir onu en güçlü kılan. En büyük silahıdır belkide kadının 1 erkeğe karşı gözyaşları. Sanki mermisiz bir silahın her an patlamaya hazırmış gibi ürküten edası. Hangi tartı ölcebilir bir kadının gözyaşının değerini. Sarraf işi bu! altından mı yoksa pırlantadan mı değerli..
Bir damlası nekadar acıtır bir erkeğin içini. Ne hissettirir elleri yüzünde hıçkırıklarla ağlaması sevdiğinin ; 1erkek yüreğine. Sulandırmaz mı bizlerin de gözlerini.. kasti ağlatsak bile sevdiğimizi..
Siz kadınlar da biliyorsunuz bir erkeğin sevdiğinin 1 damla göz yaşına neleri feda edeceğini.. Ne güzelde kullaıyorsunuz bu özelliğinizi. Cocuklar gibi Sizde yaptırmıyormusunuz Eşinize ağlayarak her istediğinizi.
Kıyamayıp, ağlama aşkım diyen. akan Her timsah göz yaşına bile 1 dünya feda eden yine ben, sen, o...
Kadını ağlarken yanlız bırakmak ;
Ağlayan Kadından dan bile aciz duruma düşürmezmi bir erkeği. Sebebi ne olursa olsun. Ağlayan 1 kadın Terkedilmez. Bırakılmaz. Gidilmez.. Mantık dışıdır ağlamak . Düşünemez Kadın Güçsüzdür.Savunmasız ve öfkeli. Yapıcağı Herşey Hafifletici 1 sebeb den dolayı sanki. En kuvvetli siilahı emniyette Ateşlenmemek üzere kilitli. Ben bu dersi Geç öğrendim.. Bedelini ise hala ödüyor ve hala alıyorum hayattan o dersin etüdünü.
Kendisi için ağlamamalı insan derim herzaman.
Yani , Sebebi sonucu olmalı her göz yaşının. sevgiliye dökülmeli belki de 1 yabancıya yada acı veren geçmişe. Belkide 1 kartanesinin yere düşmeden erimesine.. Dünyada, yaşadığımız soluk aldığımız cevrede bukadar cok ağlanıcak olgu varken. Kendi için ağlaması insanın bencilliğidir. Yada acizliği.
Özlemek gibidir bana göre ağlamak. özlenen özel olunca özlemek de güzel olur. Ağladığın değiyorsa göz yaşlarına. İşte Ozman ağlamak Yücedir..
Ağlamasın kadınlar, hep gülsün.. Yüzleri değilse bile gözleri...
Öldürmeyen Her acı güçlendirir demiş nietzsche.
Kadını da olgunlaştıran göz yaşıdır dememişmi Azız Nesin.
İçindeki irdir, Zehirdir kadının göz yaşı. Ağlamalıdır ki içinden akıtmalıdır öfkesini, kinin, hırsını, sevgisini, vefretini. Ağlamayan kadın ölür. İçindeki zehir onu öldürür..
Her kadın ağlasın diyorum ben.. Ama Ağlamak sadece mutluluğundan olsun..
Siz Kadınlar Hep gülün... Gülün ki Güller Acsın yüzünüzde Biz sizi yeni yine yeniden Severiz....
YORUMLAR
"Kadin hayattir "
Kadinlarin gözyaslarindan da sanirim yüklü bir sorumluluk da altindasiniz bence...!
Saygilarimla.
Sayın Soyalp,
Yazılarınızı okumaya çalıştım ama şu bir ( 1 ) ler beni adeta boğdu. Yazı ve şiir içinde rakamlar yazıyla kullanılır rakam olarak değil. Sizin 1 lerinize takıldıkça kendimi matematik problemi içinde hissettim.
Konu ve emeğe yürekten teşekkürler. Ama ne olur edebiyata ve şiire gerçekten yürek verenlerdenseniz yazım kurallarına bir nebze daha özen gösterin. Bir çok yazım hatası var. Bu okurken okuyanı tökezletiyor.
Nacizane bir öneri :)
Saygıyla ve sevgiyle kalın. İyi çalışmalar