TELEVİZYON
Gazetede okuduğum yazı beni kendime getirmiş olmalı,evde iken çocuk yaramazlık yapıp ortalığı dagıtmasın ve benzeri bir çok durumdan dolayı kendisine TV açıp sagla solla meşgül olmasını engellemeye çalışıyordum.Okudugum yazıda televizyonun çocuklar üzerindeki olumsuz etkileri yazıyordu,evet bende kararımı aldım çocugumun odasındaki küçük TV yi kaldırdım oturma odamdakinin ise fişini prizden çekerek bozuk imajı vermeye çalıştım.Fakat en büyük yanlışı kendim yapmıştım benim seyredecegim proğramlarda TV tamir oluyor yani gizlice fiş takılıyor çocukta tekrar bozuluyordu.
Bu taktik kendimizi kandırmaktan öteye gitmiyordu,gazate şöyle diyordu ’Eger siz TV bağımlısıysanız bunun çocuğunuzuda etkilemiş olabileceğini bilerek hareket edin eger gerekiyorsa birlikte izleyin ve gerçeklerle ekranda izledikleriniz arasındaki farkı anlatın’bende artık bu yazı doğrultusunda uyğulamaya karar verdim.Bazen beraber TV izliyorum ama geneldebir bahane bulup TV yi kapattırıp kızımla beraber güzel vakit geçirmeye çalışıyorum,Kızım artık bana benimle oynamıyorsun,ben sana küstümde demiyor artık.
Bildigim ama uygulamadığım şeyleri yapıyorum ve Kızımla mutluyuz hem TV seyredip kızıma ayıramadığım zamanı telefi etmem lazım,Lütfen sizlerde eşlerinize ve çocuklarınıza daha fazla zaman ayırım eminim daha mutlu olacaksınız,TV seyredim reyting yaptıracagınıza bu fırsatı eşinize çocuğunuza verin kendi reytinginizi arttırın.Sayğılarımla