ÖZLEDİĞİME
gECELER YENİDEN BAŞLADI. gECELERİ ASLINDA O KADAR ÇOK SEVİYORUM Kİ, ÇÜNKİ SEN DAHA ÇOK YANIMDA OLUYORSUN.YA ŞİMDİ NERDESİN? SENSİZ GEÇEN GÜNLERİME LANET EDİYORUM. SENSİZ KALDIĞIM GECELER AYNI GÜN IŞIĞI GÖRMÜŞ VAMPİRLER GİBİ..BİR DÜŞÜN ONLARI, GÜN IŞIĞINA TAHAMMÜL EDEMEZLER BİLE. BİRDE BENİ DÜŞÜN, SENİN VARLIĞINI BİLMEK, VARLIĞINI BİLDİĞİM HALDE SANA DOKUNAMAMAK, O TENİNİN SICAKLIĞINI HİSSEDEMEMEK, O GÖZLERİNE BAKIPTA TİTREYEN ELLERİMLE "SENİ SEVİYORUM" DİYEMEMEK VAR YA ÇILDIRTIYOR BENİ.BENDEN UZAKLAŞTIĞIN HER DAKİKA BİNLERCE HANÇER SAPLANIYOR SENİ SEVEN YÜREĞİME...HANİ SEVGİLİM DERLER YA GÖZDEN IRAK OLAN GÖNÜLDEN DE IRAK OLUR DİYE, YALAN SÖYLEMİŞLER. BİRBİRLERİNİ SEVEN İNSANLARIN ARASINDA GÖZÜKMEYEN BİR İP VARMIŞ, MESAFELER ARTTIKÇA GÖNÜLDEKİ SIZI ARTAR AMA ASLA O İP KOPMAZMIŞ..ŞİMDİ BENİMDE ÖYLE.BENİMDE YÜREĞİM ACIYOR.HANİ DERLER YA SONBAHAR SEVGİLİLERİN AYRILMA MEVSİMİ.BIRAK AYRILAN AYRILSIN. AMA ŞUNU UNUTMAYALIM Kİ SONBAHARDA DÖKÜLEN YAPRAKLARIN İLKBAHARDA DAHA ÇOK AÇIP SEVGİ AĞACININ DAHA ÇOK GÜRLEŞECEĞİNİ...YAAAAAAA SEVGİLİ!! BEN SENİ HEP BÖYLE SEVDİM... HER ZAMAN İÇİMDE BİR SONBAHAR YAŞADIM. YAŞADIM Kİ SANA VERECEĞİM İLKBAHAR SEVGİSİ DAHA IŞIL, İNSAN GÖZLERİNİ KAMAŞTIRACAK KADAR BÜYÜK OLSUN DİYE...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.