- 800 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ANNEM AĞLAYARAK ÇIKIYOR YUKARI
Yüzüne bak ne haldesin artık.Geceleri kaç karakterini daha canlandıracaksın ne hallerde onları acındırarak okutmayı başaracaksın nereye kadar.Nasıl böyle bir yalan söylersin içindeki insana bak ben hala yaşıyorum dermisin.Evet dersin sen.Çünkü o kadar mutlusun artık ve tüm üretkenliğini yitirdin.
Al işte sana aradığın mutluluk daha ne kadar onları unutacaksın.Sen buna karışma.Ne demek karışma.Artık sen benim mutsuzluğumdan sorumlu değilsin bundan sonra beni ben yöneteceğim.Ya savunduğun düşüncelerin.Onlar ne kadar düşündü ,ben boğulurken kaçı yanımdaydı.Nankörlük etme onlar olmazsa sende yoktun.Boşversene sen.Ya sevgilin.Şu son zamanlarda aradınmı hiç.Nasılsa o seni bırakmaz sen herkesten farklısın, anla artık tükeniyorsun.(sigarasını yaktı,şarap doldurdu kendine)Bunca sene emek verdim tükendim artık anlasana beni.Mutluluğa benimde ihtiyacım var.Nasıl bir ikilemdesin yoksa benimi aşağı itmeye mi çalışıyorsun.Anlamıyorum sen kimsin.Bırak aradın mı?Hayır aramadım,aramayacağımda.Onun çok fazla sorunu var ben beni seven birini bulacağım.(ne güzel kelime beni seven birini bulacağım)Onun beni sevmediğini biliyorum aslında ben acıları olanlarla yaşıyorum,yaşıyodum.Yaşamaya devam edeceksin,çünkü o kızın sana ihtiyacı var unutma halen genel evde çalışıyor.Banane ne hali varsa görsün.Ne olcak sen kendini düşündün diye ondan vaz mı geçeceksi.Sorular...
Geçtim bile.Peki bunca uğraşa ne için girdin.O kimseyi sevemez.Bende hergün yüz kişinin altına yatsam bende sevmem.Oğlum bak yalnış bir yolun karanlığındasın.(sigarasını yaktı,uzandı)Bak şuan bile birilerinin koynunda.Ve sen savaştın onun için.Yalnış bir hayat doğru yaşanmaz diyen sen değilmisin.Kurtar onu artık bu yoldan ,bırak şu saplantı düşleri.Mutluluk böyle bir düntada yok.Sen onunla yaşamaya bak.Kitaplarını yaz ve ölme.Onuda yaşat geçenlerde ne demiştin .Onun ben en çok gece mutsuzluğunu seviyorum dememişmiydin.Bırak beni git başımdan.(şarap doldurdu kendine)Ben ne beni(seni)nede onu artık düşlerimyorum.(ağlamaya başlar)sadece yitiriyorum kendimi anla ne olur.Yazıyıda bunun için bırakıyorum.Oinsanları inandırıp daha sonra yakacağım.Ve hepsi benden başka kimsede yaşamayacak.(hıçkırıklarla ağlar,yere uzanır)Ben ona halen saygı duyuyorum genel evde çalışabilir.Lütfen git.Lütfen.O kovanlandığım oyunlar geliyor aklıma.Daha sonra annem ağlayarak çıkıyor yukarı.Yengemin kızı benim karnıma vuruyor ben ağlıyorum.Babanneme gidiyorum beni içeri alıyor kapıyı yumrukluyorlar.Beni kimseye vermiyor beni kimseye vermiyor benim kimseye vermiyor...