- 804 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
bana düşen...
Demek gitmek sana daha kolay geldi bunu seçmemeliydin beni gözü yaşlı bırakmamalıydın.bakıyorumda eski mücadeleciliğin kalmamış.yaşlı ruhu var sende artık.hüzün oluvermişsin.ayrılık yakışıyormu bize.bu kadar erken yıpranmamalıydık bu kadar basit sözlerle bitmemeliydi.belkide sen haklıyıdın bu sevgi üzerimize bol geldi.
sanki amed bana dar geliyor sensiz.kuşlar ötmüyor hava bir türlü düzelmiyor.yağmur havasi var yağacak gibi durmuyor ama.yağmur toprakla kavuşmayacak gibi sen ile ben gibi.belki yağmurlarla gelirsin diye bekliyorum.
tükenmek bilmez bu bekleyişler sarhoş eder beni.başım döner sensizlikten.boğazım düğümlenir bütün sesli ve sessiz harfler yabancı kalır dilimde.yüreğim aklım savaşmakta hala.ellerim eşyalara yabancı.gözlerim bakmakla aciz.
yorgunum... beden boşlukta... yüreğim alıp başını gitmek ister aklımda sende kalmak ister.bilmem ne kadar sürer bu bekleyiş bilmem nezaman kalkar bu gemi limanımdan..
nezaman mecalsiz eller sallanır havada,nezaman kirpiklerime tutunur gözyaşlarım...
Biliyorum artık bu gece kalkmalı limanımdan gemin, bana düşen ardından sevgimi kucağıma alıp hatıralarla boğuşmak.....belkide eski bir fotoğrafı kucağıma alıp gözlerimi kapatıp azraili beklemek....bana düşen.......
saevdalinka
YORUMLAR
sevdalinka güzel bir başlangıç daha güzel öykülere imza atman dileğiyle...
bana düşen seni sevmek
ve bir ömür boyu beklemek....
bana düşen hayalini sabitlemek gözlerime.. çekip gitmek sessizce yokluğunla diretmek özlemine.. bana düşen sebepsizce savrulmak yorgun rüzgarlarla...
hani son nefese kadar diretmekti..
hani son anı kollarında yaşamaktı..
hani o uzaktan bakıp soluğunda vermekti son nefesi...
yüreğine sağlık sevdam..
serçeler öpsün yüreğinden..