5 DAKİKA
Ben neylerim şimdi burada. Ne yaparım sensiz bir başıma. Kimin omzunda dalarım. Kime aşkım deyip de naz yaparım. Kimden kağıt helva isterim. Çocukluk yapıp da beni salla derim. Peki ya kiminle otururum bu banka. Kim tutar ellerimi. Kim sever beni, senin gibi. Sadece aşkım demek için kat eder o kadar mesafeyi.
Şimdi düşünüyorum da keşke kıymetini bilseydim. Keşke seni, beni sevebildiğin gibi sevseydim. Gecenin bir yarısında uykumum en tatlı yerinde beni aradığın için kızmasaydım sana. Keşke sen buluşalım dediğin de ekmeseydim seni. Bir kez olsun senin yazdığın şiirler gibi bende yazsaydım. Şair olmak değil içimden geldiği için. Hatırlıyor musun? Yağmurlu bir gündü hava o kadar soğuktu ki titriyorduk ikimizde. Çılgınlar gibi koşuyorduk burnumuzun soğuktan morarıp, ellerimizin şiştiğinin bile farkın da değildik. Oturduk bir kaldırıma, sen ceketini örttün sırtıma. Sırf bana bir şey olmasın diye. Ama senin soğuktan titreyen dişlerin beni rahatsız ediyordu. Birbirimizin gözlerine daldık. Sen bende ne arıyordun bilmiyorum ama ben gözüne değil de, gözünde ki bana bakıyordum. Tam o sırada yanımızdan bir araba geçmişti ya, üstümüzü batırmıştı hani. Nasıl kızmıştım sana. Kırmıştım belki ama mahvolmuştu üstüm, anla. Sen bana o soğuk da ceketini verdin, ben sana bir pantolonu feda edemedim. Özür diliyorum affet beni bir tanem. Bilemedim değerini. Hep benimsin sandım. Belki de bu yüzden kırdım seni. Senin bana en sıkışık anında ayıracak bir dakikan vardı. Ya ben, ya ben ne yapardım. Telefonlarına bile çıkmazdım. Çıktığım da ise ‘’İşim var sonra ara derdim’’. Yalancıyım ben, koca bir yalancı. Seni sevdiğimi bile itiraf edemedim. Sana aşkım diyemedim. Hep böyle mi olur peki. Gidince mi anlaşılır insanın değeri. Yanımdayken tutmadım ya ellerini, şimdi istesem gelmez mi zaman geri. Affet beni, Affet herşeyim.Seni seviyorum diyemedim. Şimdi diyorum, seni her şeyden ama her şeyden çok seviyorum. Yakışmadı bu beyazlar sana. Ben olaydım ya orda. Sen dikeleydin başımda. Kalk hadi yatma. O da ne öyle, musalla taşımı yoksa? Aşkım… Bak söylüyorum, AŞKIM diyorum. Affet beni yalvarıyorum. Yüzüne söyleyemedim belki ama, seni canımdan da çok seviyorum. Sana hayattayken zaman ayıramadım. Yanında olamadım. Duygu sömürüsü yapmıyorum. Artık istediğin kadar yanındayım. Sadece beş dakikanı istiyorum. Son damla da aktığında ordayım, yanındayım. Canım acımıyor korkma, acıyan kalbim. Bu alacağım son darbe, son yara. SENİ SEVİYORUM ister inan, ister inanma…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.