- 1139 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİTMEYEN AŞK
Vapurlar; bazen mutluluk, ,bazen acılar, bazen bir kavuşma sahnesi,bazen de bir ayrılıktır...
İşte o vapurlardan biri bu gece, benide aşkımdan ayırdı.Hiç acımadan beni iskelede bırakıp ,alay eder gibi arkasına bile bakmadan kara dumanlarını savurarak rüzgarla gözden kayboldu...
Hatırlıyorumda;vapura ilk bindiğimde ne kadarda mutlu binmiştim .Çünkü sevdiğimin beni bekliyor olmasının verdiği heyecanla,zamanın nasıl geçtiğini bilemedim. İndiğimde çok mutluydu .Bana öyle bir sarıldı ki anlatamam. Bana bakarken gözlerinin içi parlıyordu .Hoşgeldin aşkım dedi ve bir öpücük kondurdu dudaklarıma. Sesi titreyerek ve gözlerimin içine bakarak; bana,çok mutluyum çok dedi..Evet o gün her ikimizde çok mutluyduk .Aşkım beni o kadar sarhoş etmişti ki ,onun heyecanından valizimi vapurda unutmuştum .Aşkımı görünce herşeyi unutmuştum .
O gün akşama kadar çok güzel bir gün geçirdik.Gözlerimiz konuşurken , içimiz titredi .Bunlar o an o kadar gerçekti ki, gözlerinde bana olan sevgiyi ve aşkı gördüm .Gerçekti ,evet aşktı bu o kadar belliydiki şimdi bile yaşadığım o anı hissedip titriyorum.Evet aşk vardı gözlerinde... Buna yemin edebilirim .şimdi benim ona olan bu aşkım bana yaşarken mezar oldu...
O gece iskelede yaşadıklarım ,hayatımda asla unutamayacağım bir andı .Hiç bir aşk bu kadar güzel olamazdı,hiç bir aşk filiminin sahnesi bile bu kadar güzel çekilemezdi.Çünkü yaşanan herşey gerçekti, o sahnede değildi,oyunda değildi. Sımsıcak,bir aşktı ve hiç kimse yaşamamıştır o an bizim yaşadığımızı sadece birbirimizin gözlerinin içine baktık hiç konuşmadan sadece aşkla ve hasretle baktık göz göze...
İskelede o karanlıkta gözlerimizi birbirinden ayırmadan seyrettik her ikimizde birbirimizi,kalbimiz deli gibi atıyordu.Çok sıcak bir yakınlıktı,aşktı o an orada kalıp ölseydim! Elİ ellerimde bir ara elimi göğsüne koydum. oda elini getirip elimin üstüne koyup bastırdı. Elimin altında deli gibi atan kalbinin atışını hissettim gözlerime bakarak; aşkım seni seviyorum demesi ,hayatımda duyduğum tüm sözlerden çok çok daha güzel bir sözdü.Çünkü o an o kalp benim için atıyordu.Sanki hiç bitmeyecek bir aşktı sonsuzluk gibi uçsuz bucaksız bir sonsuzluk...
Sonra bana yazdığı o ilk mektup.
İlk mektubuydu bu bana yazdığı ve ne acıdır ki sonuncusuydu da aynı zamanda.Mektubunda:
Hayal prensim, kalbimin sahibi !aşkım inan seni çok seviyorum bir an bile aklımdan çıkmıyorsun.
Aşkım hayallerimin prensi ne olur beni hiç unutma seni gerçekten deli gibi yürekten sevgi dolu bir kalple sevdim.
Aşkım bir tanem kendine iyi bak benim için olurmu Ve beni sakın hiç bırakma,beni hiç unutma seni kalbime kazıdım oraadan hiç çıkmayacaksın. tek aşkım sensin SENİ SEVİYORUM DENİZ KIZIN......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.