Sen Misin Carol...?
Cep telefonu çaldığında gecenin geç saatlerinde X yatağının içerisinde uyumak üzereydi. Aklından binbir türlü düşünceler geçiyor ve en sonunda Carol düşünce düşüncelerine, içinden düşlerinde Carol’u görmek istiyor, fakat gerçek hayatta onun düşüncelerinden bile kaçmak istiyordu.
Gerçekler acıydı çünkü X için. Mantık kuralları vardı her şeyden öte, ve bu kurallarla kafa kafaya çarpışan ve çelişen bir aşktı X’inkisi.
İhtimaller, imkanlar, sınırlar, mantık ve en sonunda uykunun dünyasına iltica.
Telefon rehberinde olmayan bir numaraydı bu arayan. “Kim acaba bu” diye düşündü. Hele gecenin bu saatinde bilmediği bir numara onu neden arasındı ki...!
Ekranda “answer” yazan yerin altındaki tuşa basmakta tahmin ettiğinden çok daha fazla zorlandı. Parmanlarında bir tür uyuşukluk vardı sanki. Uzun uğraşlar sonucunda telefonu kulağına götürüp “Alo” diyebildi.
Karşıdakinden ses çıkmıyordu.
X - Alo, alo...
______- ............
X - Kimi aradınız?
______- Şey, aslında ben... Bu sen misin X?
X - Evet ben X’im de, siz kimsiniz?
______-.............
X - Aloo!
______-............
X -Sen misin Carol...?
______-............
X, sesin pek de belirli olmayan tonundan telefondaki kişinin Carol olduğu sonucuna vardı. X’in numarasını nasıl edinmişti acaba... “Kızgın mı bana acaba” diye düşündü X.
X -Alo, Carol, aslında ben...
______-................
X -Carol beni duyuyor musun?
______-...............
X -Alo, Carol...
______-.................
X -Carol....
Gözünü mahmur mahmur açtığında X’in telefonu hala çalmaktaydı. Derinlerden üç boyutlu bir şekilde gelen telefonun sesi X’i rahatsız etti. Tam gerinip doğrulacakken rüyasını hatırladı. Rüyasında bir kez daha Carol’a dair bir şeyler gördüğünü hatırladı ilk başta. Bir çeşit mutluluk geçti o an damarlarından, onu rüyada görmek çok güzeldi. Rüyasının detaylarını düşünürken rüyasındaki telefon görüşmesini hatırladı.
“Telefon” diye mırıldandı, ve hemen telefona sarıldı. Telefon çoktan susmuştu bu arada. Ekranda “10 missed call(s)” yazıyordu. “View” işaretinin altındaki tuşa bastığında ekranın tümünü kaplar şekilde “1 new number” yazdı. Gecenin bu saatinde X’in kalbi hızlı hızlı çarpmaya başladı, sanki damarlarındakiler daha da bir hızlı akmaya başlamıştı...
Gördüğü numara telefon rehberinde yoktu ve X’in bilmedii bir numaradı...