- 882 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
İşte Çaresizlik Budur?
ismi çiğdem
2yasına geldi babasını kaybetti belki hiçbir çocuk bu kadar yasta biseyi hatırlamaz ama o hatırliyor ve daha dün gibi aklında hersey cenaze aracı gözlerinin önünde gitti hayat burda baslamıstı onun için bitti mi desek yoksa acılar hep onu buldu annesi hiç sevmezdi hep hor görürdü kimsesiz gibi ağlardı köse bucak ağladığı zaman neden ağlıyorsn die bi dayak daha yerdi yaşamaktan 3_4 yaşında bıkmıstı çünkü anne sevgisi baba sevgisi görememisti okula basladı aynı isterdiki eve geldiğinde okulun nasıl geçti diye sorulsun ama sorulmadı ona üstünü çıkarır derslerini yapar baslardı denizle oynamaya deniz onun en iyi arkadasıydı babasının hatırasıydı bez bebekti ama çiğdem denizi insanlardan çok severdi birde zeytin ağaçı vardı onun altında saatlerce ağlar düsünür gelirdi ne yapsam die.12 yşına geldi hiç düzelen bisi olmadı yine aynı tersliklerdevam etti anne yine sevmedi onu kızım dememisti hayatı boyunca bikere olsun sarılıp öpmemisti bağrına basmamıstı yavrusunu 15yaşına geldi piskolokluk oldu istermiydi ruh sağlığı bozulmasını istemezdi ama bozuldu.O yaşamak için dirensede etraf sanki öl die direniyordu ailede sevgi bulamadı erkeklerde aradı o sıcaklığı ama her yaklasan erkek nankörce davrandı iyi niyetini suistimal etti onun nefret etmisti dünyadanda yaşamaktanda iinternet ortamına girdi siirler yazmaya basladı ve biri ile tanıstı iste buydu 16 yaldır beklediği sevgiyi onda bulmustu ve çaresizlik artık bitmeye baslamıstı ve kendini ona adamıstı çiğdem......
YORUMLAR
ciğdem hayat bir mucadele kardesim bu hayatın içinde sabır herseyin ilacıdır...
ve sen oldukca dirayetli bir kişi olduğunu dusunmekteğim umarım bundan sonra daima doğru ve guzel seylere yonelerek hayatındaki sevgiyi kendi kalbindeki sevgi ile birleştirerek yasama azmini her daim sonsuza kadar surdurursun....
tbrk ederim yazan ellerin ve yureğine sevgiler saygılar...
yaziyi okyunca etkilendim yaşin küçük ama çok aci yaşamişsin bu acilardan bir şeyler öğerendinse adimlarini daha emin atarsin .önce kendine sonrada başkalarina ğüven
dosluklar çok iyi çok dikkatli olmalisin üzülmeni istemem
her şey ğönlünce olsun.
öncelikle babanız için allah rahmet eğlesin....
aile sevgisisi görmeyen herkez dışarda arar sevgiyi ama hep işler ters gitmiş bulamamışsınız...
şimdi yaş 16 heralde ve halen birilerine güvenmek için erken derim...... insanları asla tanıyamazsınız bukadar şey yaşadıktan sonra bence adımınızı sağlam atıp kendinizden başkasına inanmayın çaresizlik yüzünden insan her elini uzatana gider bence hayat size çok zor roller vermiş tek başınasınız önce siz kendinize kol kanat gerin sonra başka kollarda arayın sevgiyi...
yazınız çok güzeldi eğer gerçeklerse bu yazdıklarınız üzüldüm ..
tebrikler...