- 1101 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
VUSLATIN GÖZYAŞLARI..
Buruk Bir Aşk Hikâyesi..
Erkenden uyandı.. Bütün yaşanılanları film şeridi gibi gözlerinin önünden geçirdi. Hâlâ olanlara inanamıyordu. Nasıl olup da bu kadar çabuk değişebilmişti… Bir türlü bu soruya cevap bulamıyordu. Kafasındaki karmakarışık düşüncelerden ve geceleri gördüğü kabus dolu düşlerin etkisinden sıyrılmak istedi.. Gün daha yeni başlamıştı ama o çektiği acının ızdırabıyla kendini çok yorgun hissediyordu.. Bütün dünyanın yükü onun üzerindeydi sanki… Birden gözlerinin yine dolduğunu fark etti; ağlamamak için kendini zor tutuyordu.. Biraz teselli bulmak ve rahatlamak ümidiyle hemen telefona sarıldı. Arkadaşlarından biriyle görüştü.. Telefonu kapadı..
Ev dağınıktı.. Hiç değilse biraz toparlamak gerektiğini düşündü. Banyoya gitti.. Aynaya baktı; yüzünün çok solgun olduğunu fark etti; elini yüzünü yıkadı; etrafa şöyle bir baktı. Gözü birden şampuanların yanında duran tıraş losyonuna ilişti. O, giderken bunu görmemiş, unutmuş olmalıydı.. İçine birden bir sızı düştü.. Hatıralar gözünde yeniden canlanıvermişti.. Birlikte geçirdikleri anların kalbinde açtığı yaranın sızısıydı bu… Öylece kalakaldı.. Sessizliğe büründü.. Bir süre ne yapacağını bilemedi.. Biraz sonra bir tıkırtıyla kendine geldi… Kedisi Nazlı gelmiş olmalıydı. Banyodan çıkıp kapıya doğru yöneldi. Ağır adımlarla gidip kapıyı açtı.. Gözleri doldu birden, ne yapacağını bilemedi.. Buruk ve mutlu bir ifadeyle baktı ona.. Yaşlar süzülüvermişti gözlerinden.. Gelen O’YDU…