FAKİRİN ÇİLESİ ÖLÜNCE BİTERMİŞ
Fakır olmak ayıpmi kim isterdiki fakır olmayı kim isterdiki yoklukta yaşamayı,
ama öyle bir ülkede yaşıyoruzki ve bu ülke benim ülkem diyemiyorum utanıyorum,
ben ülkemle sporda sanatta değil italatla hiç değil tanınmayi istemem kalsın bu benim ülkemin aç gezen işçiz gezen insanlarımızın karnını doyurmadığı gibi ülkemide doyurmaz ,
ben kendi ülkemin rüşvetlerle kaçaklarla fakırın sırtından alip zenginin sırtına giydirmeyle
ben bu benim ülkem diyemiyorum burası türk cumhuriyet i diyemiyorum mustafa kemal atatürk’ün bizlere emanet ettiği ülkeme şöyle bir bakışa davet ediyorum ey türk insanı.
nerde cumhuriyet, nerde hak adalet,elimde değil gördüğüm manzara yaşadığım olaylara
seyırcı kalamam kimse de kalmasın seyırcı .bir elin nesi var iki elin sesi var atasözümüzü hatırlayalim lütfen.ele ele verelim ülkemzi aç kurtlardan koruyalım .bir ekmekde fakıre biz uzatalım, fakiri zenginlere yem etmeyelim doğuda batida güneyde kuzeyde onca okuyamayan çocuklarımız varken zengin çocukları özellerde kolejlerde araçlarla giderken yolları kapalı metrelerce uzakta karda kışta ayaklarında delik olmuş papuçlarla yaya giden çocuklarımızı görelim görelimki seyırcı kalmayalım.
belki benim bu duygularım çok saçma gelecek akıllarda kimbilir belkide gülünecek olsun hiç umrumda değil ben böyle düşünürüm benim gözlerim böyle görüyorsa acıma duygusu içimi yakıyorsa varsın içim yansın yeterki sadece benim canım yansın bu vatanın evlatları okusun geleceğe ışık olsun bu vatanın evlatlari bizler için şehit oluyorlarsa onca ana babalar evlatsız bebeler öksüz kalıyorsa seyirci kalmayalım bir şeyler yapalim eşitliği sağlayalim .hiç bir şey zor değildir yeterki isteyelim bir elin nesi var iki elin sesi var diyerek yola çıkalım..sevgiyle kalın ,,,,,,,,Ayla Aynacı,,,,,,,,16.4..2007,,,,,,,,,
YORUMLAR
12 eylül 1980 den sonraki süreçte çok şeyler değişti bu ülkede. güzel olan ne varsa 12 eylül faşizmi alıp götürdü. a-politik, a-kültürel insanlar yaratıldı çünkü vahşi kapitalizmin işine geliyordu suskun, miskin insan profilleri. 12 eylül 1980 de üreten, düşünen insanlar işkencelerden geçirildi, hapse atıldı, iş yaşamından uzaklaştırıldılar ya da öldürüldüler...
Şimdi bakıyorum üreticiye, işsizze, köylüye ve ezilenlere hiç bir şeyin farkında bile değiller, kendilerini yok etmeye çalışam emperyalistlere destek bile vermekteler en son yapılan seçimler sanırım bunun somut örneği...
Vahşi kapitalizmin acımasızda ezdiği sınıflar umarım bir gün uyanır...
Bu güzel yazınızdan dolayı kutlarım...
mehmet5572 tarafından 8/7/2007 1:11:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
En güzel konuya değinmişsiniz.Ben,sen,o,yani bizler sessiz milyonlar.Kendimizi herşeyden,herkesten sorumlu hissettiğimiz sorumluluk sahibi biz insanlar.Vede zor durumda olupda bunu etrafına hissettirmeyen parasız,hakları gaspedilmiş,haklıyken haksız duruma düşmüş onurlu insanlar.onlarda milyonlarca ama ortalıkta göremezsiniz.kopukluk! kopukluk!kopukluk!biz insanları istediği gibi yuönlendiren medya,bizi bizden uzaklaştıran medya,bize kendimizi unutturan medya.vede sorumsuz siyasetçiler.hayır kurumlarında bile yapılan yolsuzluklar.offff offffff.herkes kapısının önünü süpürecek.herkes başını kaldırıp bir etrafına bakacak.soralım bakalım kendimize.bugünün şartlarında kurtuluş savaşını kazanabilirmiydik.Acilen kendimize gelmemiz lazım.Sizin gibi duyarlı insanların çoğalması dileklerimle.Teşekkürler..
tabi ki çok şey istemiyorsunuz.yazdıklarınızda da haklısınız ancak bireysel olarakgücünüz yettiğince bi riki kişiye yardımcı olursunuz,siz ya da ben .[adaletin olmadığı yerde yangınlar büyük olur]demiş çiçeron...ülkemiz de ne yazık ki yangın yeri...toplum olarak uyanmalı seçimlerimizi ona göre yapmalı ve takipçisi olmalıyız.duyarlılığınız için teşekkürler.