- 853 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SÖZDE ERMENİ SOYKIRIMI
Bildiğimiz gibi ermeni soykırımı tarihsel bir yalan.Türk milleti ne son asırda ne son çağda ne de varoluşundan beri geçen hiçbir zamanda hiçbir milleti,boyu,kabileyi ya da grubu katletmemiş,soykırım yapmamıştır.Bu bizim genetik yapımızda da yoktur zaten.İşin ayrıntısını merak edenler bunu araştırsın,tarih kitaplarını okusun,araştırsın,işin ehli olan tarihçilere sorsun,devlet arşivlerine baksın...
Bana göre ermeni soykırımı yalanı tamamen ekonomik-siyasi bir yalan.Ha diyeceksiniz ki bizce de öyle.Artık sesimizi dünyaya duyurma zamanı geldi de geçiyor.Haklı davamızı devlet-halk birlikte,el ele ;ama kargaşa çıkarmadan,kavga etmeden,sesimizi yeterli ve dengeli biçimde yükselterek dünyaya duyuracağız.
Geçenlerde Fransa’da çıkan Sözde Soykırımı İnkar Yasası’nı ulusal medyamız halkımıza yanlış anlattı.Dediler ki Fransa’daki ve Fransa meclisi’ndeki Ermeni azınlığı nedeniyle Fransızlar bu yasayı çıkarttı.Bana göre durum hiçte böyle kolay değil.BANA GÖRE;Fransa 1. Dünya Savaşı ve öncesinde aldığı Ortadoğu topraklarından istediği kadar yararlanamadı.Eğer sözde soykırım tanınır da Ermeniler Anadolu’dan toprak alırsa Ermenistan’daki katolik Ermenileri kullanarak Ortadoğu’da tekrar sömürgeler elde edebilir.
Peki ABD niye soykırımı tanımyor?Çünkü ABD zaten şu an Ortadoğu’da Irak’ı ve Afganistan’ı kontrol ediyor ve İsrail gibi önemli bir ayağı da elinde tutuyor.Yani gereksinimi yok.
Rusya ve Yunanistan’ın amacını hepimiz biliyoruz.Birisi sıcak denizler inmek ereğinde;diğeri ise MEGALO İDEA ve ENOSİS gayretinde.
Güney Amerka’da Uruguay ve Arjantin de siyasal menfaatleri için bu yalanı tanıyor.
Beni en çok üzen ise Müslüman olan Lübnan’ın da bu yalanı tanıması.İçindeki bir avuç Ermeni’den korkarak bu yalanı tanıyor bu ülke.Gerçekten çok üzücü.BATI’nın her geçen gün birleştiği şu son asırda bizim de birlik olmamız gerekirken birbirimize köstek oluyoruz...
Şu an dünyada 22 ülke bu yalanı tanıyor!!!
Gelelim bu soykırım tanınırsa doğacak sonuçlara.Belki bu yazdıklarıma sadece olasılık dersiniz ama bence yine de üzerinde iyice düşünün:
Öncelikle ABD sözde soykırımı tanıyacak,onu BM izleyecek ve sözde soykırım dünyaca tanınacak.Ermeniler tazminat davaları açacak ve bizden Doğu Anadolu ve Çukurova’yı isteyecekler.E Türklerin geninde vatan vermek olmadığına göre ortaya Türk-Ermeni Savaşı çıkacak.Dünya ülkeleri ya Türkiye’nin yanında ya da Ermenistan’ın yanında yer alacak.Zaten son yıllarda ortaya çıkan kutuplaşmalar(HIRİSTİYAN-MÜSLÜMAN,DOĞU-BATI gibi) var böylece 3.DÜNYA SAVAŞI çıkar.Yine milyonlarca insan ölür.Kazananlar ve kaybedenler olur.Bölüşmeler olur ve kaybedenler son kanlarını akıtmak için tekrar savaşırlar.Yani bir yalanın sonucunda yine insanlık kaybeder şeytanın hanesine ölen insan başına sayılar yazılır.Kısacası sonuç çok kötü olur.
İşte bunların olmasını istemiyorsak dünyaya haklı davamızı doğru biçimde tanıtmalıyız.