keyfi takılanlara
sonsuzlugun hakim oldugu va zaman kavramının olmadıgı bi zaman boşlugunda yaşayan bir büyücü varmış birgün yaşadıgı yerde ögreneceyi bişey kalmadıgını görmüş ve sıkılmaya başlamış bi karar almış zaman kavramının oldugu bi yere gitmeye karar vermiş ve dünya denilen bi gezegeni fark etmiş orda yaşayan varlıkları incelemeye başlamış yaşam tarzlarını ve incelemeye deger oldugunu görmüş onlardan bir çok şey ögrene bilceyini düşünerek öncelikle kendine orda zaman kavramı oldugu için kendine genç bir benden bulmuş ve kendini dünya ya yönlen direcek bir büyü yapmış ve dünyada yeterince bilgi edindiyine kararına varmış ve yaşadıgı yere sonsuzluga geri dönmeye karar vermiş ama büyük bir sorun varmış geri nasıl döneceyini bir türlü bulamıyormuş sonunda geçmişte onun gibi büyücüler oldugunu hatırlamış ve tarihi daha ayrıntılı incelemeye kara vermiş incelemelerde zamanda yolucugu nasıl yapa bileceyini ögrenmiş geçmişteki teorileri tamamlayarak kendini o büyücülerden birinin kendine yardım edebileceyini düşünerek yanına gitmiş ve geçmiş büyücüden sonsuzluguna geri dönmesine yardım etmesini istemiş ve sonunda nasıl geri dönüceklerini kısa bi süre içersinde bulmuşlar büyücü gemiçteki büyücünün onunla gelmesini istemiş büyücü bu teklifi tek bir şartla kabul etmiş kızınında onunla gelmesi şartıyla sonusuz büyücü hiç düşünmeden tamam demiş ilk olarak sonsuz büyücü gitmiş aradan kısa bir süre geçtikten sonra geçmişteki büyücüde gelmiş kızıyla beraber büyücümüz geçmiş büyücünün kızını gördüyü anda kızdan etkilenmiş ama bi sorunu varmış kızın bi hastalıgı varmış büyücümüz bu hastalıgın tedavisini bula bilmek için uzun araştırmalar yapmış ve sonunda cözümü kendinde bulmuş kendi kanından bir damla onu igleştirmeye yeticektir çünkü onun kanı sonsuzluktan geliyormuş kıza kendi kanını enjekte etikten bi süre sonra büyücü ölür ama ardında bi not bırakarak "sen benim kalbimden akıtıgım kan senin vucunu iyileştiriken ben öleceyim ama yine sonsuzlukta olucagım sen beni sadece hissedeceksin yani ben yine sonsuzum senin kalbinin derinliklerinde" anladıgınız gibi büyücümüz ölüceyine bile bile onun için kendinden feda ediyor ama size bir sır vereyim aslında ikisi içinde sonsuzluga yeni başladı çünkü ikiside birbirinin kalbinde yaşamaya devam ediyorlar hala ........