- 1453 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
MEMLEKETTE EN UCUZ DEĞER İNSAN MI?
İnsan mı bu kadar değersiz! Yoksa değerler mi bu kadar insansız? Bir değer bir de ona anlam veren insan olsa gerek!Var mı bu durumları anlayabilen bir başka insan? Bir şişe suyun değeri var da! Tesisatı çeken ustanın mı değeri yok? Yanarken yere düşen sigaranın değeri var da!Yerde sürünen dilenci adamın mı değeri yok? Dekolte içinde göğsü yarı çıplak çıkan bir kadının değeri var da Kucağında çocuğuyla sokakta yalın ayakla gezen annenin mi değeri yok? mTemel atma törenine gelen davetlilerin değeri var da! Temel çukurlarında ölen çocukların mı değeri yok?Otobüste fazladan kesilen biletin değeri var da! Ayakta giden yolcunun mu değeri yok? Bir karış toprağı peşin parayla satın alanların değeri var da!
Bu toprakları kanıyla korumuş şehitlerin mi değeri yok? Bir yalancılığın değeri var da!
Bir dürüstlüğün mü değeri yok? Yoksa her şeyin bir değeri var da! Biz mi değerlerde yokuz?
Not: Bir Çin atasözü şöyle der: Yatırımı 2 yıllık düşünüyorsan pirinç yetiştir, 10 yıllık düşünüyorsan ağaç yetiştir, eğer asırlık düşünüyorsan insan yetiştir.
Bugünün büyükleri yarının büyükleri olacak küçükleri değerlere doğru anlamlar kazandırarak yetiştiremezlerse; her ne kadar da zamana karşı gökdelen kurma yarışında olsak da, bu şeklide kurulacak gökdelenler içindeki insanları ne kadar göğe yaklaştırır bilemem. Takdir sizlerindir. Saygılarımla…