GENEL EV KADINI LEYLA
Öykü olarakyazacağım yaşaşanmış bu olayı sizlerle paylaşmaktan onur duyarım
.Eskişehirde 2002 Şubat ayında eski otogarda karlı vede dondurucu soğukta bitab düşmüş bir bayan 22 yaşlarında sarhoş güzel bir bayan,yardım etmek istedim uzattım ellerimi küsmüş tüm insanlara öyle birbakışı vardıki;kortum o kadının sevgisiz vede intikam dolu bakışlarından,döndü ağır ağır bana doğru yüzüme bakarak, hepiniz etimin peşindesiniz şerefsizler dedi: Üzüldüm,özür diledim yanlış anladın beni dedim ve arkamı döndüm giderken dur sakallı dedi,o zamanlar bende kendisine faydası olmayan yıkılmış bir adamdım hayata küsmüş bir adamın nefaydası olurdu ki bu kadına,sanırım oda öyle düşünmüştü o anda.
Birden tutu elimden çivi çiviyi söker dedi hadi beni evime götür diyerek sarıldı bana sanki denize düşüpte yılana sarılır gibi; Gecenin karanlığını,soğuğunu kaybeden ay’ın işığı altında,yıldızlara bakarak yürüdük sessizce.İkimizde soğuğu unutmuş ve eve geldimizin farkında olmamışız! içeriye girde birçay yapayım üşüdün dedi sessizliği bozan ilk çocuk ağlamasından hemen sonra birden bu çocukseside ne dedim? kızım diyerek ağlamaya başladı ikibuçuk yaşında bir bebek anası kadar güzel ay kadar güzel yüzünde yanaklarından süzülen yaşlar.Kendisi ile yatmam karşılığında para istedi ben seninle yatmak istemiyorum dedim,inanmadı elbette inanmazbunca zaman darbe yediği erkeklere ben sana uğrarım dedim cebimde kalan son paramı ona verdim,giderken ben genelevde çelışıyorum beklerim dedi arkamdan, dönüp bir defa daha baktı ve yürüdüm o soğuk gecede sabahlara kadar.
Ertesi sabah uyandım bir telefon kulübesinde kendi kendime söz verdim çalışacak ve şiir kitabımı çıkaracaktım, kitabın adınıda Genel Ev Kadını Leyla koyacaktım.Mesleğim olan dekarasyon işleri yapmaya başladım eski otagarın orada yayla otelinde kalmaya başladım iki haftada birde geneleve gittim Leyla’yı dinlemeye ücretini vererek ve 8 ay sonra şiiri hazır oldu. Şimdi şiirkitabımın ismi GENEL EV KADINI LEYLA işte size kitabımın hikayesi merak edenler olur leyla ile yatıp yatmadığımı yatmadım evlenip kurtarmak istedim ama olmadı onu oraya satan ve çocuğunun babası olan erkek hala bırakmamış onu kanını emmeye devam ediyordu. Sizlerle bu şiirimi paylaşmak isterim
SOKAKLARIN ŞAİRİ
EROL CAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.