- 1422 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
B E N
YIL 1974
BEN ORTA OKUL MEZUNUYUM,
YAŞIM 19 ÇÜNKÜ BEN 1955 DUĞUMLUYUM.
DİYARBAKIRDA OTURUYORUZ, ORTA OKULU 1970 YILNDA BİTİRDİM.DÖRT YIL ÇEŞİTLİ SEBEPLERDEN DOLAYI ÖĞRENİME ARA VERDİM.ASKERLİK YOKLAMAM GELDİ,AMA İÇİMDE OKUMA ÖZLEMİ ALEV ALEV.
YANIYORUM OKUMAK İÇİN,BİR ÖĞRENCİ GÖRÜYORUM İÇİM GEÇİYOR,OKUL ÇANTASI GÖRÜYORUM BİTİYORUM.YA RABBİ NASIL BİR OKUMA AŞKI VERDİN İÇİME,ASKERE Mİ GİDEYİM OKUYAYIM MI İKİLEMİ ARASINDA KALDIM.
OKUMAK İSTEDİM VE OKUMAK İÇİN LİSELERİN KAPISINI TEK TEK ÇALMAYA BAŞLADIM.HANGİ LİSE KAPISINI ÇALDIYSAM YÜZÜME KAPANDI,YAŞIM BÜYÜKMÜŞ,19 YAŞINDA ÜNİVERSİTE BİRDE OLUNURMUŞ,BENİ ALAMAYACAKLARINI SÖYLEDİLER.ÜZGÜN BİR ŞEKİLDE AYRILDIM TÜM OKUL KAPILARINDAN.
AMCAMIN TORUNU BENİM YAŞITIMDI,O ARA VERMEMİŞTİ VE MÜHENDİSLİK KAZANMIŞ KAYDINI YAPTIRMIŞ SONRADA MÜHENDİSLİĞİ BEĞENMEDİĞİNDEN KAYDINI DONDURMUŞTU.YENİDE ÜNİVERSİTEYE HAZIRLANIYORDU.
BERABER DOLAŞIYORDUK HASBEL KADER İMAM HATİP LİSESİNİN ÖNÜNDEN GEÇİYORDUK.DURDUM BAKTIM YA NURETTİN GEL BİR DE BU OKULA SORALIM BELKİ BENİ ALIRLAR DEDİM,BİRLİKTE OKULA GİRDİK.
ALLAH RAHMET EYLESİN OKUL MÜDÜR BAŞ YARDIMCISININ ODASINA GİRDİK.DURUMU ANLATTIK BİZİ KABUL ETTİ,YAŞITIM OLAN NURETTİNİN DE VELİM OLMASINI SÖYLEDİM,ÖNCE MÜDÜR BAŞ YARDIMCISI İTİRAZ ETTİ,ONUN BOYU BENDEN BİRAZ DAHA KISA VE SARIŞIN OLDUĞUNDAN 19 YAŞINDA GÖSTERMİYORDU,ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİ KİMLİK KARTINI GÖSTERİNCE KABUL ETTİLER,VE NURETTİN BENİM VELİM OLDU.BEN OKULA KAYIT YAPTIRMIŞ VE ÖĞRENCİ OLMUŞTUM.ALLAHIMA BİN BİR ŞÜKÜRLER OLSUN BEN ARTIK ÖĞRENCİYDİM.SINIFIMDAKİ ARKADAŞLARDAN 4-5 YAŞ BÜYÜKTÜM.ABİLERİ GİBİYDİM.O OKUMA AŞKIYLA DERSLERE BİR ASILDIM TEŞEKKÜRLER VE TAKTİRLERLE BİTİRDİM OKULU.
DİĞER OKULLARDA Kİ SAYIN YÖNETİCİLER MEVZUATI İNSANIN LEHİNE İŞLETSELERDİ BEN O OKULLARDA OKURDUM.İMAM HATİPTE DE AYNISI OLSAYDI ORTAOKUL MEZUNU İŞ BULAMAYAN İŞSİZ VE TERÖRİST ADAYI OLURDUM.
RABBİM TEVAFUK ETTİ İMAM HATİBE GİTMEM GEREKİYORDU VE İMAM HATİBE GİTTİM ÇOK ŞÜKÜR BU GÜNKÜ DÜŞÜNCE YAPIM İMAM HATİPTE ŞEKİLLENDİ.RABBİM RAHMET ELİNİ UZATTI BANA,BU BENİM İÇİN BİR NİMET OLDU.İMAM HATİBE GİTMEDEN ÖNCE DE NAMAZ KILAR ORUÇ TUTARDIM,AMA BABAMIN DİNİ OLARAK,ORADA RABBİMİ TANIDIM PEYGAMBERİ TANIDIM,KURANI TANIDIM.YANİ BİLİNÇLENDİM BİR MÜSLÜMAN OLARAK BABAMIN DEĞİLDE KENDİ DİNİMİ SEÇMİŞ OLDUM.
YÜZ BİN DUA EDİYORUM RABBİM RUHUNU ŞAD MEKANINI CENNET EYLESİN BENİM DEĞERLİ HOCAM (MÜDÜR BAŞ YARDIMCISI)HASAN YEŞİL BEYE MİNNETARIM .NURETTİN DE İSTEDİĞİNİ KAZANDI TIP DOKTORU OLDU,ÖNEMLİ BİR GÖZ DOÇENTİDİR ŞİMDİ,ONA DA SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNUYORUM.
YORUMLAR
Akşam liseleri yada dışardan lise bitirme sınavlarına katılma şansınız vardı ki bunlarda yaş sınırı aranmıyordu.Bunu şu örnekle örnekleye bilirim...
33 yaşına değn ilkokul mezunu olarak yaşadı. 1964 yılında Gazianep Ortaokulunu dışardan bitirme sınavlarına girdi. Baktı ki dışardan girip okul bitirme ile olmayacak… 1965 yılında, 33 yaşında iken, Gaziantep Lisesi Akşam Ortaokuluna başladı. 1969 yılında dört yıllık olan bu okulu sınıf ve okul birincisi olarak bitirdi.''
Buradaki kişinin adını vermiyorum.Bunu yazmaktaki amacım,normal okullarımıza ve sözcükleri öğreten iyiyi,kötüyü kısacası insan olmayı öğreten öğretmenlerime duyduğum sevgi ve saygımdan dolayıdır...
NeHiRe tarafından 1/27/2009 4:35:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
NeHiRe tarafından 1/27/2009 4:37:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
NeHiRe tarafından 1/27/2009 5:43:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
...
RABBİM TEVAFUK ETTİ İMAM HATİBE GİTMEM GEREKİYORDU VE İMAM HATİBE GİTTİM ÇOK ŞÜKÜR BU GÜNKÜ DÜŞÜNCE YAPIM İMAM HATİPTE ŞEKİLLENDİ.RABBİM RAHMET ELİNİ UZATTI BANA,BU BENİM İÇİN BİR NİMET OLDU.İMAM HATİBE GİTMEDEN ÖNCE DE NAMAZ KILAR ORUÇ TUTARDIM,AMA BABAMIN DİNİ OLARAK,ORADA RABBİMİ TANIDIM PEYGAMBERİ TANIDIM,KURANI TANIDIM.YANİ BİLİNÇLENDİM BİR MÜSLÜMAN OLARAK BABAMIN DEĞİLDE KENDİ DİNİMİ SEÇMİŞ OLDUM.
...
Yüreğinizin güzelliğini satırlara nakış gibi işlemişsiniz. İyi ki varsınız. Rabbim sizden razı olsun.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
Kalbinizden sevgi, yüzünüzden tebessüm, dilinizden güzel sözler eksik olmasın. Hoşça kalın, dostça kalın.