ARTVİNLİ KIZ
derler di de inanmazdım nette aşık olucağımı hemde henüz hiç aşık olmamış biri için çok saçmaydı belkide.yine aylardan kasım sene 2006 sanırsam ya 20 yada 21 idi kasımın .kelebekte tanıştık msn e geçtik camla konuştuk.ama bu çok başkaydı sıcak içten yalansız ve de duru........hani bula çok sıra dışı konuştum ilk defa yalan solemedim taaaaaaa i bu ana kadar kısacası hiç yalan solemedim aşkıma ya da aşkım olucak insana cumartesi idi ve cumartesi saat 13,00 artık benim en özel günümde doğum günüm olmuştu . farklı kültürlerin insanıydık ben elazığlı o artvinli ben doğulu o karadenizli ben sağcı o solcu ben fedakar o istismakar. ama ben her gün ona gittikçe bağlandım günler aylar senler geçti ve şubat 08 de istanbul a gitmek için kara kıldım .. olanlarda bundan sonra oldu farklı kültürler demiştim ya işte tam burda kendin göstermişti burda....... size soruyorum kızı yeğen ile aynı türlü ilişkiyi yaşamış ve beni tanımayn bir insan benim hakkımda benim geleceğim hakkım da neden bole kötü niyetli sözler söyler hemde kaynı( aşkımın bir ara konuştuğu 20 günlük çocuğa o da gidip konuştuğu kızın abisinin sevgilisine teklif eden bir insana)olan insan. ben söylim mi, sadece art niyet ararım ve ben ona yanında elini tutup gözlerine bakıp yanağını okşayıp canım prensesim bir tanem seni çok seviyorum diyecekkken neden istanbul a gidip bir turizm şirketinden hiç çıkamyıp geri döneyim......... neden mi bana inanmadı yada bana bunları yapan insanlardan hesap sormam kızdı teyzesi ile geldi 5 dk konuştk selim bitti dedi işte yıkıldığım an bu olay sadece bir hafta önce oldu 09.02.2008 cumartesi saat 10.10 da işte hikayem değerli okuyucularım ha aramı bozan o kadın ise yani aşkımın halası olan insan da bu sitede kayıtlı şimdi souyorum size ne yapmalıyım????????
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.