- 1006 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
H İ K A Y E
Bu öyküdeki hikaye hala yüreğinde’ki umutlarını bekletenlere armağanım olsun.
H İ K A Y E
Gülüm varmısın bu gün dertleşelim biraz seninle anlatacak çok şey var, çok değistiğimi çok hayaller kuduğumu inadım inat umutlarımı anlatmak istiyorum gülüm, bu mesajlarım sana ulaşip ulaşmadığını’da bilmiyorum ama ulaşıyormuş gibi hayal ediyorum işte.
Bu hayallerimlede başım belada zaten, sen gideli bir sözlerini tutamadılar aslında kendileride çok umutluydular yıllardır, artık hayallerimde üzgün vede umutsuz,yıllardır bu şekilde olmayınca hem kendimi hem bana karşı mahcup olan umut ve hayallerimi’de kurtarmak için umutla gecelere yönelmeye karar verdim hayallerimden fayda yok bari rüyalarımda görüşürüz diye.
Bu sefer rüyalarımın hayalleri hayallerimi umutlandırmaya başladılar, gerçektende geçen gece uzaktan hayal meyal birisini gördüm sana benziyordu bana baktı ama oralı olmadı yanına doğru yürüdüm döndü bana boşuna yürüme seni tanımıyorum dedi.
Kendi kendime yıllar olmuş beni nasıl tanısın dedim zaten o sen diyildinki ben öylesine hayal kuruyordum rüyamda, o ara kurbetin kırık ranzasından bir fırlamışım terler içinde, bozuk ranzamın kıcırtısından uyanan karşı ranzada yatan arkadaş ne oldu kabusmu gördün dedi bende ne kabusu yıllar önce tanıdığım birisine benzeyen birisini gördüm ruyamda o yüzden biraz heyecanlanmışım dedim.
gülüm senden sonra dertlerimi dinleyecek kimsemde kalmamıştı zaten senden başka kimseyede anlatmak istemiyordum dost var düşman var diye.
gülüm tamam ama gurbet seni götürdükten sonra şidetini öyle artırdıki hiç sorma dertlerini anlatacak kimsede yok, senide ara allah ara nerde bizde o şans artik kendi kendime konuşuyordum birini görüncede susuyordum.
gülüm bilirsin sen olunca yirmi dört saat konuşurum uzatmiyalım seninde kafanı şişiriyorum, nekadar değistiğimi anla işte rüyalarım’da uzun zaman beni oyaladı o beni tanımadığın gece son oldu rüyalarımda hayallerim gibi beni hayal kırıklığına uğratmışlardı.
Daha sonra tesadüfen aklima iyi bir fikir geldi hani o hep seni görmeyi hayal ediyorum’ya belki unuturum diye bundan sonra içkiye başlayacagım dedim kendi kendime, hemen o gün iş’ten sonra koğuşuma diyil ileride bizim yolun üstündeki büfe’den içki almaya karar verdim bilirsin içki içmem hafif olur diye şarap alayım dedim.
şarap almaya giderken baktımki bir parkta oturuyorum uzaklaşmışım, çokta kalabalıkmış sonradan fark ettim, geri döndüp gittim koğuşumda kırık ranzama uzandım arkadaşlarda yok uyumaya çalışıyordum hayallerim yine çiçekli tepeleri gezdiğimiz yerleri çaldığımız kirazları kısacası anılarımızı tepeme çullandırmıştı.
Gülüm hani seni unutmaya faydasi olur diye şarap içecektimya gelirken onuda almayı yine unutmuşum, velhasıl durumlarda değişti bende değiştim gülüm, nasıl değişmeyim senden sonra varımda yoğumda boş hayallerimdi.
bazen kendime diyorumki biliyorsun boş hayal olduğunu tutturmuş’sun çiçekli tepeler gezdiğimiz yerler diye tamam bende biliyorum o günleri düşünsene çiçekli tepelerdeki hatıralarımız umut dolu hayallerimiz düşünmesi bile güzel tabiki unutmak zor benimde hep aklima geliyor diyorum anlatamıyorum işte.
Soruyorum o günlerin çaresi varmı yok diyorlar bu sefer hayallerim kendilerinide benide üzüyorlar ondan sonra us pus kırık ranzamıza geri dönüyoruz.
gülüm bazen öyle kızıyorumki anılarımıza hayallerimi hep onlar kışkırtıyorlar biliyorum hayallerimde çıkmayan candan umut kesilmez umuduyla inanıyorlar bu sfer tekrar benide kendilerinide umutlandırıyorlar.
şeyten diyorki at kendini bir yarden aşağı kendinide kurtar hayallerinide çiçekli tepeleride çaldığımız kirazlarda anıların olsun. fakat olmuyor işte ne dersen de.
şimdi bana hayallerim iki çiçekli tepeler desin içtiğimiz bir fincan kahveyi hatırlatsınlar hemen umutlarım seviniyor, değişmesine değiştim zor ama bu hayallerimde olmasa seni unuturum diye çok korkuyorum, biliyorum zaman her şeyin ilacıdır anlıyorum ama seninle birdaha kiraz çalamiyacak’sak bu nasil bir ilaçtır gülüm.
düşünsene şarkılarımızı gülüm güllü şarkısında seni beklerken kendimi yağmurun altında unutmuşum saatlerce derdi’de anlamazdık şimdi anlıyorum gülüm keşke yağmur olsa hiç olmazsa umut olurdu.
gülüm belkide bu anlattıklarım sana hikaye geliyor ama bu hikayelerde olmasa ben kiminle konuşurum.
bazen kendi kendime bir hikaye yazayım diyorum yanlızlık, gurbet, hasret, birde senin gidişin üstüne sonrada sen kim hikaye kim konuşacak kimsen yok hikayeni kim okuyacak diye düşünüp vaz geçiyorum.
aslında ne güzel olurdu kağıt üstünden’de olsa biri dertlerinizi dinliyor olması ah guülüm ah benimkisi hayal işte.
gülüm sana söylemeye unuttum geçenlerde çocukları aradım biraz iznim var uzun zamandır gelemedim ozledim görüşürüz belki diye arkadaşları ile tatile gidiyorlarmış inşallah seneye görüşürüz dediler.
şans işte fazlada konuşamadık aceleleri vardı arkadaşları bekliyordu beni çok özlediklerini söylediler üzüldüm nasip dedim, bende umutluydum görüşürüm bu sene diye ne olur ne olmaz ölümlü dünya işte gülüm, bunları düşündükce sol yanım uyuşuyor yüreğim öyle ağırıyorki nsıl anlatsam bilmem gülüm, ne bileyim gülüm bazen çok kederleniyorum işte gülüm böyle herşey ve ben çok değistik.
Düşünüyorumda çekilmeyecek dert yoktur bağrına taş basmayı bileceksin derler ama nasil gelde duygularını sindir sindire bilirsen derken tamda o sırada allah bir kapı açacak’ya aklima çok sevindirici bir şey geldi, umutlarımda zaten bitmek üzereydi nasıl sevindim.
hani derlerya insan sevdiklerine öbür dünyada kavuşacak diye nasıl umutlarım birden yeşerdi artık boş hayaller diyil gerçek hayallerim oldu birden, düşünsene orada yüzde yüz buluşacağız.
şimdi hayallerim beni çok sevindiriyor umutlarım neşe içinde yıllardır ilk defa bende neşeliyim, gülüm ömür dediğin neki bu gün varız yarın yokuz öyle diyilmi gülüm ne yapalım bu dünyada olmadi işte zor oyunu bozdu gülüm, ne kaldıki şunun şurasında.
arkadaşlar geçenlerde neşelisin ne oldu sevdiğin biriylemi görüştün sordular yok ama görüşeceğiz dedim, ne zaman sordular nasip olursa öbür dünyada dedim, sen kafayı yedin dediler ne fark ederki dedim, kimsen varmı haber verelimmi dediler vardı ama bulamıyorum çocuklar’da seneye dediler dedim, biz götürelimmi sordular nereyeki dedim, gurbetin kırık ranzalarında fazla yaşamazsın dediler daha iyi’ya hayallerim gerçekleşir dedim.
işte böyle gülüm hayat işte, bu hayallerle umutlarimda artık isyan etmiyor yoksa öbür boş hayallerle halimiz yamandı gülüm, evet gülüm yine gecenin üçü kırık ranzam sen ve ben üçümüzde sesizce çığlık çığlığa, ha gülüm unutma belki bu dünyada birdaha görüşemeyiz buradan borçlu gitmeyelim hakkını helalet gülüm hade kendine iyi bak görüşene kadar sabret umutlarını biraz daha beklet gülüm..
S O N
İSMAİL SOYTEKİNOĞLU
yaşanmış hikayeler
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.