- 1150 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NUR’UN DA SAKLI HESNA
NUR’UN DA SAKLI HESNA
Doğduğun gün ,sevgimi kalp tasında sundum sana ..Miniciktin,o kadar ki ağlarken sesin dahi çıkmazdı. Mavilim, mavi gözlü kızım,mavi denizin kızı…Hiç yormadın beni ,dünyaya gelişin güzeldi bir tanem.
27 ocak tarihinin en güzel çiçeklerini , sen getirdin hayatıma. Renk renk açtın ve kokun sarıldı ruhuma. Seninle geçirdiğim günler sarmaşık oldu ,süzüldün rüyama.Minik ve sıcacık ellerini tuttum,ellerimde kaybolur diye korktum .Sen ki ,evimin mavi bakışlı kızı ,seni seviyorum.Beyazlığında kötülük yer etmemiş.
Paylaşmak istemezdim seni hiç kimse ile…..Dokuz ayın komşuluğundan sonra en çok babanı sevmen, acabalar yaşattı bana.’Olsun ‘dedim, onu sevsin ,beni zaten seviyordur.’’Anne olmak istemiyorum ,ben baba olacağım’’, derdin ,kararlı bir şekilde. Kırmızı dudaklarını kabartarak: ‘’babamı bana bırak’’ diyerek babanın arkasına saklanırdın. Benimle vakit geçirmekten ,pek hoşlanmazdın.
Günlerimiz senin bir çok maceran ile renklendi. Sen ,sanki hep vardın hayatımızda ,senin olmadığın günleri hatırlamıyorum.’’ Artık ,baba olmayacağını ‘’,söylediğin gün ,uzun saçlarında tokalar vardı.Tekrar doğmuşsun gibi yüreğime aktın.
Dünyanın en güzel ve masum varlığı olduğunu, sen de biliyordun. Evet,‘’Çocuk’’. Sen derin sevgilerle süslenmiş, masum bir kız çocuğusun.
Bastığın yer bereketli ,dokunduğun yer güzel, sevdiklerin has olsun.Her yaşadığımız günün hatırası , kalbimdeki kıymetli kağıtta yazılı. Evimin en masum misafiri ,SENİ SEVİYORUM….
Kalbim konuştu bugün…..
……..Hesna Nur ‘a………
Özlem Maria Zafer
27 aralık 2007