- 917 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
...
artık bu yazıma hiç mi hiç gerek yok..seneler sonra girip yeniden düzenliyorum sayfamı ve hayatımdaki her nokta bitiş degilmiş bir baslangıç..
YORUMLAR
ben ewet ben çok seven ben, haketmeyen o insanı artık unutuyrm.acı da hissetmyrmm o ayrılık günü kadar..beni haketmemiş ki bu bir gercek..kendi kaybeder benim daha çok yapacaklarım war okul hayatım meslek hayatımm..vs birden o askın gözüme sewgininde kalbime çektigi perde yüzünden aileme zaman ayırmamış arkadaslarımı unutmuştum en önemliiside AİLEMMİ.artık benim tek ASKIM AİLEMMMM HER ZAMAN YANIMDALAR NE GÜZEL BIRAKIP TERKETMEYECEKLER BENİ KALBİ KIRIK ACILI HALDE.
Canım ya bunları okuyunca o kişinin yanına gitmek istedim birden. Bende Bursa da oturuyorum. Ama canım benim sana abla tavsiyesi, bu beraberlikten pek birşey bekleme. Unut demicem, unutamazsın zaten. Senin onu sevdiğin kadar o seni seviyorsa gelicektir o sana. Bekle küçük kız.......
canımm seni içten hissettim..anladımm.. sana kendi yaramı anlatmadan tek birşey diyeceğim VAZGEÇ! gerçekten biliyorumki bu hiçte kolay birşey değildir.. zaman alır..can acıtırr..ondan vazgeçeceğini düşünmek bilee ömründen ömür götürür..ama inan şuanki olduğun durumdan daha kötü olacaksın vazgeçmezsen.. çevrendekileri birer birer kaybetceksin.. en sevdiklerini en değer verdiklerini en önemlisi aileni..bunlar olmadan yapabileceksen devam et yoluna.. hadi çevreni aileni geçelimm dön de bir kendine bakk..sence değermi seni bi çırpıda bırakan biri için kendinden ödün vermeye?seni sen olmaktan çıkartan birine değermi?canımm aşk çok güzeldirr..buna kimsenin diyebileceği bişey yok..içinde kalanlarla yaşamaya devam ett haa bi gün gelirse o çok sevdiğin YÜREĞİNİN SESİNİ DİNLE!!!