- 723 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İTİLDİK BİZZZ...!!! ...!!!!
Biz üç gurbet yorgunu,üç delikanlı arkadaş,ve üç gardaşız...
Annelerimizin düşlerinden çaldılar bizi..Gurbetin soğuk bagrına itiltik nedense?Ensemizde azrail kimsesizliğimiz,yorgunluğumuz ve durgunluğumuz mehtabı süsleyen.Söylediğimiz şarkılara eşlik eden dudaklarımız olsa da yanaklarımaza kadar misafir olan yaşlarımız var bizim..Çocukluğumuzda kurduğumuz hayallere güler riz şimdi,kader nerden nereye getirdi bu üç yigidi...Erkekliğimiz ağlamakla geçer utanmayız ağlamaktan, korkmaz gözlerimiz....İtildik biz ne masumane bir hayatta başrollük üslendik,nede hayatın puslu yollarında sallanmadan yürümeyi başardık.Dudaklarımıza değen sususz rakılar keyiften sanılmasın,onlar derdin unutulması için yudumlanır her defasında.Ayıldıkça anlarız bir rüyadan uyandık ve roller yine aynı,çaresizlik bizi yine terk etmemiş.. Birimizin sevdalısı var pençerelerde yol gözler .. Birimizin çocukları var baba diye inler ve diyerimizin sadece ikitane Arkadaşı var vede gurbetin hırcın yüzü yine bizimle beraber.Ne zaman bir gurbet türküsü duysak dolar gözler ve yanar sigaralar ölürcesine bir nefes fabrika bacasını andıran dumanlar arasında duyulmaz feryatlarımızz ..İtildik biz mutluluk kapılarından kovulduk resmen,özlem oldu bildiğimiz tek şey ve hasretten bıksakta çekmek zorundayız çok yazık ...!!!Kaç geçeler ölmeyi düşündük, her defasında birimiz çaydı.Hayata sarılmak gerekli dedik,umutlar yine yanıp küllere karıştı.Alışdı deli gönül dedik yalan söyledik, deli gönüller hiç alışmadı.................... şair yürekli İTİLDİK BİZ adlı denemesinden bir parça... selametlee...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.