- 812 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BU GÖZLERİ SEVEN GÖRÜR
Aslında nasıl olur bilmem.Bu benim öyküm.Kendisini hayata bağlayan tek insanı kaybeden bir kızın öyküsü...Evet o kız benim...Hayata sımsıkı tutunmaya çalışan o kız...
Anlatıyorum;
Daha önce aşkın ne olduğunu bilmeyen,kimseyle el ele bike tutuşmamış olan bu kız ilk aşkını 8.sınıfta bulmuştu.Onu sevdiğini arkadaşlarına söylüyor ama çocuk onun yüzüne bakmıyordu.Belki de haklıydı...Belki de kız gerçekten çok güzel değildi.Ama sevmişti...Önemli olan da buydu...
Bu şekilde aradan yıllar geçti.O kız kaç kişiye gönül verdi.Daha doğrusu öyle zannetti.Kendini kandırmaya,avutmaya çalıştı.Gün geldi ki artık unuttu...Adını söyleyince içinde hiçbir kıvılcım alevlenmiyor,adeta bir yabancıymış gibi geliyordu...Hani derler ya her kadın güzeldir...Yıllar geçtikçe o kız güzelleşti.Adeta herkesin gözdesi oldu.Ve tabi ki ilk aşkınında...Tam unuttum derken bir akşam çıktı karşısına...’’Seni seviyorum’’dedi.Unuttuğunu zanneden genç kız içinde bir heyecan duymaya başladı.Sanki söndüğünü sandığı ateş ufak ufak kıvılcım almaya başlamıştı...Tek kelime edemiyordu ve olduğu yerde kalakalmıştı...İlk aşkının yaptığı çıkma teklifiyle bir an onun için ağladığı günler aklına geldi...Ama kötü bir şey düşünemedi...Seviyordu ve ne kadar uğraşırsa uğraşsın o aklının hep bir köşesindeydi senelerce...Biraz düşündü ve ona bir şans verdi...Çıkmaya başladılar...Kız çok mutluydu adeta havalarda uçuyordu...Karşılıksız seviyordu zamanında,hem de nasıl seviyordu..Şimdi ikisi de birbirine aşıktı...
İsterdim ki bu hikaye burada bitsin.Ama olmuyor işte...Belli bir zaman sonra sevdiği çocuk onunla ilgilenmemeye başladı.Araya yalanlar,eski sevgililer girdi.Kız çok seviyordu hala.Ne olursa olsun seviyordu ama...Ayrıldılar...Kız hem onu çok seviyor hem de artık çıkmak falan istemiyordu çünkü bunu yaparsa başına gelecekleri biliyordu...Ve ona güvenemiyordu...İlk aşkı ısrar etti.Tekrar çıkmak istedi.Kız ’’istemiyorum’’dese bile gözlerinden belli oluyordu ne kadar çok sevdiği...Zaten ilk aşkı da o gözlerden cesaret alarak yapıyordu bütün bunları.Gecelerce ağlamalar...Hiçbir şeyi açık açık konuşamadılar...Hep yanlış anladılar,yanlış anlaşıldılar...Şimdi ayrılar...Görüşseler bile eskisi gibi olabilir mi? Siz hiç gerçekten aşık olan bir insanın gözlerini gördünüz mü? Göremezsiniz...Bunu ancak gerçekten seven görebilir...
BEN HER SABAH UYANDIĞIMDA AYNANIN KARŞISINDA BU GÖZLERİ GÖRÜYORUM İŞTE!