- 1554 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Sen hiç ben gibi oldun mu?
Bir gün aniden hayatın değiştimi, yatağa düşüp acıyla kıvrandın mı?
0naltı gün ölümle yaşam arasına sıkıştın mı?
Sonra geçmişte yapıklarını yapamaz oldun mu?
Konuşmak için ağzını açtığında konuşamadığını fark edip çaresiz kaldın mı?
Ayakların, ellerin sana itaat etmediğinde ağladın mı?
Sokaklarda evinde neşeyle gezip dolaşırken, dört duvar arasına sıkıştın mı?
Yürürken mesafeleri ayarlayamayıp yeri öptün mü?
Düşüpte kafanı gözünü dağıttın mı, çehren değiştimi..
Kalem tutamayan ellerinle tuşlara basarak yazmaya, çalıştın mı?
Algılaman saatlerini alıyor mu?
Şiir yazmaya çalışıp, duygularını süsleyip yazamadığında sinirlenip ağladın mı?
Her gün avuç dolusu şeker içiyormuş gibi, ilaç içmeye mahküm olldun mu?
Yazdıklarınla inceden alay edenler oldun mu dostum!
Sen hiç ben gibi oldun mu?
Olma zaten asla bunu dilemem ne sana başka kimseye,
yeterki sen iyi ol ama beni incitme dostum…
Canan… 03- 12- 2007…İst.
(Yazıyı yazdığım şahıs kendini bilir, kimse alınmasın lütfen.)
YORUMLAR
Bir gün aniden hayatın değiştimi, yatağa düşüp acıyla kıvrandın mı?
0naltı gün ölümle yaşam arasına sıkıştın mı?
Sonra geçmişte yapıklarını yapamaz oldun mu?
Konuşmak için ağzını açtığında konuşamadığını fark edip çaresiz kaldın mı
.............................................
kutlarım efendim mükemmel bir eser yüreğinize sağlık
saygılar selamlar sizide sayfama beklerim
Canan hanim,
Bu yazmis oldugunuz yazi cok onceden gecirmis oldugunuz hastalikla baglantili zannedersem.tekrar buyuk gecmisler olsun Allah sizi kendinize ve sevdiklerinize bagislamis.kendinize dikkat ediniz .yaziniz cok guzeldi guc verici moral hic bir zaman kaybedilmemeli zannedersem sizdeki olan guc ve azim sizi tekrar cabuk iyilesip hayata dondurmus.
Yazilarinizi buyuk bir zevkle okuyorum masallah nazrdan kourun rabbim.
Sevgilerimle.
böyle bir yüreği inciten her kimse eminim daha beter olmuştur eğer okuduysa ablam benim ya, seni böylesine inciten her kimse eminim gün gelir bir gün hesabı sorulacaktır. okurken sankı yaşadıklarını ben yaşamış gibi oldum ablam içim sizladı ta şuramda o çok sevdiğim ablam görüyorsun eminim dizeler mühteşem ama yaşamış olman inan çok üzücü , ablam sen okadar güzel bir insansın kı içinden dokulurken sözlerin içinde hiç ah çekmeyen bir kalbi gördüm, sen başkasın ablam başkaları olsa seni üzenlere inan kı ah ederdi .kalbi pak yüreği ak insan ablam benim ellerin dert görmesin kutluyorummmm sevgimle ::...