BEN BÜYÜMÜŞÜM...
BEN 80"li yıllarda doğdum ve o yılların güzelliğiyle büyüdüm...
Seksek oynardık ,beş taşıda severdik ,ip atlardık,birler ,ikiler ,üçler.....
Akşam olduğunun farkına varılmazdı oyun tatlı gelirdi.Her eve gidişimizde ağlardık
biraz daha oynamak için.misafirlikte toplanan o güzel rengarenk peçeter,
gazoz kapakları ve yaptığımız pul koleksiyonları nede özenle toplardık onları .
Hala bi çoğu durur...ve zaman nede çabuk geçti BEN büyümüşüm...
YORUMLAR
seksenli yıllar...ah ..ah...seksenli yıllar..ihtilalin türkiyeyi alıp on yıl geri götürdüğü yıllar...on yıl önce düşüncelerin eyleme döndüğü veya döndürüldüğü yıllar..eylemlerin canlar aldığı yıllar...o canlara yazıkki anaların ağladığı yıllar..o anaların ki sizin gibi büyüyenleri doğurduğu yıllar....ah o yıllar ah....
yazın güzel..ancak daha büyümedin...henüz büyümektesin...
saygılarımla
Seksenli yıllarda yaşadığım köyün çok az sayıfaki üniversiteli öğrencilerinden biriydim ben.Evliydim ve karım ikinci hamileliliğinin son günlerini yaşarken köydeki siyasi bir çatışma yüzünden sırf üniversiteli olduğum için göz altına alındım.beş gün beş gece karakollarda,sorgularda süründürüldüm.Özgür kaldığım gün dünyaya geldi kızım.babasını beklemişti.Demek ki sizin yaşınızda.Adı İpek.Evlendi geçen yıl...Öykünüz beni o günlere götürdü.Sevgiyle kalın.