SICAK BİR ÇİFT EL
Günün birinde bir mail gelir.Açıktır nettir ifade edilen doğayı denizi bende çok severim ortak noktamız çokmuş der.Heyacanlanır okuyan.İlk defa böyle bir mesaj almıştır.İlk defa kendisi bir çaba sarfetmemiştir.Değişik duygular kaplar benliğini.Merhaba der en samimi şekilde.Yazarlar yazarlar.Tanımaya çalışırlar önce birbirlerini tüm özellikleriyle.Gizli bir şey olmaz aralarında.Ne hissederlerse onu dökerler yazılarına.
Zaman akıp gittikçe alışırlar birbirlerine.Sağlam bir dostluk kurarlar.Sabah olsun da şu derdimi paylaşayım isteler.Öyle de olur.
Sonra gizli bir el dokunuverir bu dostluğa.İkiside şaşırır ne yapacağını.Yıllardır uyuyan bazı hisler dürtmüştür heyecenlarını.İlk zaman deneme yaparlar.Fakat eskide yaşadıkları gibi değildir hisler.Teklikeli olmuşlardır.Kendi dünyalarına zarar vereceğinden korkarlar.Dostluk saldırıya uğramıştır.Sıcak eller birden buzlu suya girmiş üşütmüştür ikisinide.
Ne yapacaklardır artık.Acaba eskisi gibi olacakmıdır herşey.Yoksa şans bir defa mı verilmiştir onlara.Orası bilinmez ama bilinen bir gerçek vardır ki sıcak bir çift elin hala sıcak kalmaya çalışmasıdır.
Dostluklar kolay kurulmuyor.Lütfen sıcak dost eller birbirlerini daha sıkı tutsunlar.Bıraktıklarında soğumaya başlıyor çünkü.......