- 537 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
80 YILIN ACISINA KİMLER SON VERİR...
Hepinizin çok iyi bildiği gibi yaklaşık 80 yıl boyunca milletimiz türlü ideolojilerle guruplara ayrılmış, Kardeşleri kardeşlere, babalar oğullara düşman gibi edilmişti. Bu kamplaşmalardan siyasi ve ekonomik rant sağlayan insanlar, milleti perişan, devleti güçsüz hale getirmişlerdi. İşte perişan bir zamanda geçmişi ve zamanı iyi okuyan insanlarımız ortaya çıkmalı.
İşte bu şahsiyetler Müslüman veya gayri Müslim hiç gözetmemeli. Kapısını çalan herkese elinden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya ve amaçlarına ulaşmaları için çok caba sarf etmeli ve etmeye devam ediyorum demeli. Bu yaptıklarıyla insanlık için istenilen ilkeleri olmakla beraber aslında insan olmanın ve insani değerlerin icrası ve gereğidir. Bu itibarla diye biliriz ki bu insanlarda bulunan şefkat ve sevginin toplumda daha çok yeşermesi için çalışan kadrolardır diyebilelim. Değerli kardeşlerim, Yalnızca mutlak iyiliğin tesisi için uzun soluklu yürüyüşle sürer ve ancak bununla ayakta durabiliriz.
Aziz kardeşlerim.
Sağcı solcu, Türk Kürt diyerek binlerce vatandaşımızın öldürülmelerine yol açan şahsiyetler inşallah bir daha Türkiye cumhuriyetinde, insanlarımız bu yüzleri görmeyecek. Şahsiyetsiz insanların bu ülkede ne olduğunu ve nasıl olması gerektiğini, dost ve düşmana bazı şahsiyetler kendini göstererek ve halkına yaşatarak da bellettirmeli. Eğer bu ülkede birileri devletimizin yönetiminde bazı yerlerde ise, ya istediğimiz gibi olmalı, ya da hiç o yerlerde olmamalı o yerlere heveslenmemeli diye düşünüyorum. Çünkü milletimiz artık bu şahısların hangi kriterler ile çıkması gerektiğini iyi biliyor.
Hepinizi saygıyla ve hürmetle selamlıyorum.
SAİDNUR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.