- 927 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
sevgili Şafak
ruhun şiir olmalı senin diye düşünüyorum...tüm yazılarına öykülerine yansımış...ruh tahlilileri çok başarılı...iyi bir gözlemci olduğun belli...senin güzel de resim yaptığını düşünüyorum...doğru mu acaba..öykünün konusu kurgusu imgelem yaratmada ki başarınız mükemmel...kutlarım...Sevgiler...Saygılar..Selamlar...
Bu kadar güzel bir yazı duygu anlamlı anlatım farklı.
cevapı açık sorulardan uzak karmaşık bekleyişlerin ve güncel isteklerin boşluğunda arayışın hayali ile bir çift insanların tanımsız isteklerini tanımlayan var oluşunu nedenlerde saklayan ve tesadüflerin hayaller içinde geliştiği lirik bir yazı sonbaharı hatırlattı bana dökülmüş yaprakların rüzgarsız bir havada ortaya yaydıkları çürük yaprak kokularında sobalı bir evin az ısınan odasında loş bir ortam iki sevgili yalanmı aşkları acaba düşünesi geliyor insansın yada gerçekmi bu hayaller ama genede tebrikler... harika bir yazı olmuş yazılan kişi çok şanslı diyorum.
Sevgilerimle
adamın eli aynada öylece dalgın
kadının eli yanağında telaşsız ama şaşkın
ikisinin de kulağına aynı şarkının sonu geliyordu şimdi
başka başka evlerin içinde ve uzaklarında birbirlerinin ;
dinlenen aynı şarkıysa durdurmak imkansızdır sesleri...
dinlenen sessizliğin sesiyse iki defa degil milyonlarca yaprak gitse kesilmez ezgileri...
incinmenin ötesinde yokoluşun kendisidir düşünceleri