NE Mİ İSTİYORUM?
Ne mi istiyorum?
Dertsiz,tasasız,kinsiz,kargaşasız,yarın ne olacak kaygısının olmadığı,hatta paranın hiç olmadığı bir dünya…
Kurt ile koyunun beraber meleştiği bir dünya…
Sevgi,sadakat ve aşk dolu…insanların şevkle,aşkla sarmaştığı bir dünya istiyorum.
Ne mi istiyorum?
Batı ve doğu farkının olmadığı,dinler ve mezhepler arası çatışmaların olmadığı…
Zenci-beyaz,sen-ben farkının olmadığı bir dünya istiyorum…
Kardeşin kardeşi dışlamadığı,vurmadığı,sağ-solun olmadığı merhamet ve güven dolu bir
dünya…
“Serını ver sırrını verme” tezinin çürütüldüğü bir dünya,bir hayat…kendim kadar güvenebileceğim,rahatlıkla içimi dökebileceğim arkadaş ve dostlarımın olduğu bir dünya…
Çıkar uğruna,ekonomi uğruna çıkan savaşların,bombaların,füzelerin,ölüm saçan nükleer silahların olmadığı…çocukların,anne ve babaların ölmediği,yetim ve dulların olmadığı…
Filistin’lerin,Afganistan’ların,Irak’ların yakılmadığı bir dünya…ateş düştüğü yeri artık yakmasın istiyorum…
Ne mi istiyorum?
Dünyanın hiçbir yerinde açlıktan ölenlerin olmadığı bir dünya…komşusu aç iken aç olan,beraber ağlayan,beraber gülen…hatta göz yaşının hiç olmadığı bir dünya istiyorum…
Ne mi istiyorum?
Bütün dünyayı tek parça,tek din,tek milletmiş gibi…ne de olsa aynı anne ve babadan çoğalmışız…tıpkı bir aile gibi,yek vücut olan,güllük-gülistanlık olan bir toplum istiyorum…sorunsuz bir hayat…
İstediğim bu günler, belki ben göremeyeceğim ama mutlak gelecektir…
d.adıbelli(furkan72)
YORUMLAR
mesaj ve yorumunuz için teşekkür ederim nerio...
şöyle bir bencillik yapmış olabilirim;iyilik adına...sen,ben ,o din bu din ayırımının yapılmadığı ve çatışmaların olmadığı bir dünya.
yani anlayacağınız hiç bir din,görüş ve kişiye karşı değilim.herkes dinini yaşar ve bütün dinler de haktir.aksine bunların bir arada sorunsuzca yaşayabilmesi dileğim,tek parça,tek din dememdeki kastım bu.
"Öğrenmeliyiz artık bir moziğin üzerinde tüm renklerle kucaklaşmayı.."
demişsiniz..işte bunu bir öğrenebilsek ya,o zaman bir mesele kalmazdı zaten..
tekrar teşekkür ederim nerio...
güzel günlere...
sevgiyle..
Ne mi istiyorum?
Bütün dünyayı tek parça,tek din,tek millet olarak görmek…
İşte burada kopardınız tüm ipleri... Olmaz, olamaz...
Bu tek tip takıntısının da bir adı vardı. Siz de iyi bilirsiniz. İyi dileklerin altına saklanmış bencilce istek gibi dilekleriniz.
Renkleri de budayalım o zaman. Tek renk kalsın.
Emin olun insanların tek tip olacağı günler asla gelmeyecektir. Zamanında denendi ama başarısız oldu. Bu yüzden savaşlar çıktı bu yüzden şimdi içinde bulunduğumuz durum...
Öğrenmeliyiz artık bir moziğin üzerinde tüm renklerle kucaklaşmayı...
İşte o zaman güzel olacak her şey...
Saygı ile...