- 703 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
cankızın mecnunu
rüyasında sevdiği kızı görmek onunla tekrar konuşabilmek için uyumak istedi ama bir türlü uyuyamıyor bir türlü gözlerini kapatamıyordu ne yaptıysa olmadı uyumalıydı uyumalıydıki sevdiğini görebilmeliydi yoksa onu tekrar nasıl görürdü...en sonunda yastığa başı kendiliğinden düştü çünkü artık takati kalmamıştı düşünmekden iyice bitap düşmüştü gözleri de gövdesi de....sonunda uyudu....rüyadaydı artık ve işte ordaydı yaklaşıyordu sevdiği canı herşeyi bitanecik güzeli cankız’ı....ohh ne mutluydu sonunda bana küsmemiş geliyor işte karşımda diye sevindi ama oda ne sevdiği kız yönünü değiştirmiş başkasına doğru gidiyor,olamazdı bu bana gelmeli dedi ve birden bağırmaya başladı cankızım canım burdayım beni görmeden nereye gidiyorsun ben sensiz nasıl yaşarım bırakma beni diye arkaarkaya sıralıyordu sözlerini ama nafileydi cankız gidiyordu uzaklaştıkça uzaklaştı ve gözden kayboldu cankız.....düşünmeye başladı ben ne yaptım nasıl bir hataydı o yaptığım ki sevdiğim cankız’ım rüyamda bile bana gelmiyor dedi çok ama çok pişman olmuştu ona söylediği o kırıcı sözler birbir beyninden vücuduna yayılıyor ve titretiyordu üşütüyordu ve şunu itiraf etti ben sözlerin bana gelmemiş olmasına rağmen bu kadar rahatsız olduysam cankız’ımın bana bu cezayı vermesi bana ondan bir lütuftur bile dedi....ve uyanmıştı kalktı üzerini değiştirdi ve dışarıya çıktı kendi kendine hep şu sözü tekrarlıyordu bundan sonra asla ön yargılı davranıp sevdiklerimi kırmayacağım ben ne aptalım diyerek sokak sokak gezdi yürüdü oturdu bekleyip düşündü ama aklında sadece cankız ve ona kendini nasıl affettireceği vardı bunu nasıl yapmalıydı çok zor bir durumdaydı artık ama bunu başarması gerekiyordu ve evine gitmeye karar verdi onu göreceği için çok heyecanlıydı çünkü o sözlerinin ve kırgınlığın ardından aylar geçmişti,yürüdü ve sonunda gelmişti karşısında sevdiği kızın evi ve işte ona ulaşmasına tek engel olan zil..zili çaldı yaşlı başlı bir teyze açtı kapıyı buyur eevladım ne istemiştin dedi beeen dedi kekeleyerek ben cankızı arıyorum evdemi kendisi diyebildi güçlükle teyze şöyle acıyarak ve üzülerek baktı gence evladım malesef cankız hakkın rahmetine kavuşalı bir ay oluyor ve ailesi onu defnettikten sonra buradan taşınıp memleketlerine gitti yoklar burda dedi....teyzenin sözleri kulağında çınlamaya birbir beynine kazınmaya başlamıştı olamazdı o ölemezdi nasıl olmuştu neden olmuştu teyze bu arada gencin çok üzüldüğünü görüp anlatmaya başladı sevdiği biri varmış evleneceklermiş birgün sevdiği ona çok kötü ağıza alınmaya layık olmayan sözler sarfetmiş hemde gördüğü bir olayı farklı yorumlayıp önyargıyla davranarak yapmış bunu cankız çok hassas ve çok düşünen bir genç kızmış bu ona çok ağır gelmiş ve günlerce yemeden içmeden dolaşmış ağzındada sadece beni tanımıyormuş lafı varmış başka hiçbirşey söylemeden sadece bu sözü tekrarlayarak dolaşıyormuş ve sonunda birgün çok hastalanmış doktor hastalığın artık bütün vücuda yayıldığını ve tükenme noktasına geldiğini söylemiş zaten bu muayeneden bikaç gün sonrada hayata veda etmiş cankız çok ama çok üzücü bir durum allah kimseye yaşatmasın inşallah yavrum dedi teyze gence ama genç kendinde değildi artık bitmiş tükenmişti...kendini öyle çok suçluyordu ki bunu tarif etmesi bile çok zordu artık yaşamanın su içmenin ne anlamı var dedi ve teyzenin yanından uzaklaştı...
şimdi kendi kendine konuışan sadece yürüyen yemeden içmeden dolaşan birini görürseniz sakın kızmayın oda sevda yanıklı bir mecnun olabilir.........