- 857 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKA HİÇ SORU SORDUNMU
Bir varmış bir yokmuş la başlayan aşkın hikayesinde asırları ve yüzyılların aşk için anlattığı yazıları ve hikayeleri dinledik...Herkes aşkın tarifini yazarken ve yaşarken herkes halinden memnun du köylerinde...Aşkın maHellesinden geçtiğinde aşkın kapısını çaldığında kim aşka nasılsın aşk dedi...aşk sen kimsin diye soru sordu ..herkes aşkı tanımadan isim koymaya kalktı.Kendimizden düşününün bizi tanımadan birilerinin bizim kişliğimiz hakkında yorum yapması ne kadar rencide ediyorsa işte o derecede aşkın içini sızlatıyordu.AŞKI yaşarken ve anlatırken o kadar bencil yaşadıkki hep bizim kadAr bu aşkı kimse yaşamadı diyerek koltuklarımız kabartarak yaşadık ilşkimizi bencil olduk. sonra kimse senin kadarda ağlamadı aşk için.hep yanlızım diyerek acaba bumu diyerek yaşayan gözlerin oldu.nerede ikinci bir şansım nerde diyerek yollarda gezdik.gecleri derin bir sigara içimizde hep dolaşıp durdu.aşk ne diyor biliyormusunuz :BEni kimse dinlemedi hep bencil yaşadı ve şimdi sıra bende herkese bir kinim var ben sizi sevmiyorum.beni artık anlatmayın yazmayın...ben ne istiyorum biliyormusunuz hanginiz biliyorsunuz benim ismimin aşk olduğunu kim söyledi size .bu AŞKIN birvarmış bir yokmuşla biten hikayesi.sizce aşk ne istiyor.bu öyküyü bitirelim.