OYUN BİTTİ
OYUN BİTTİ GÖNLÜM, KAPANDI PERDELER.BİR ÇOCUKSU HAYALLE BAŞLAMIŞTI BU TİYATRO.SONUNDA SEVİNÇ OLACAKTI,GELECEGE HASRETVE GÖKYÜZÜNE HAYKIRIŞIMIZ...AMA OLMADI YÜREGİM.DAHA İLK PERDEDE SONA ERDİ ŞARKIMIZ.ARTIK BİZE ÖZLEM KALDI,HASRET KALDI VE GERİ DÖNMEYEN YOLCULAR KALDI...SONBAHARDA DÖKÜLEN UMUTLAR GİBİ DÖKÜLDÜ UMUTLAR.OYUN BİTTİ GÖNLÜM BU SON PERDE.
BEKLEMEK...BEKLEMEK NASILDA YORUYOR İNSANI.GELMEYECEGİNİ BİLE BİLE O GİDEN YOLCUYU BEKLEMEK.ELİŞNDE SOLMUŞ BİR GÜLLE LEYLA İLE MECNU’UN KÜLLENMİŞ HATIRALARIYLA.ŞİMİD UZAK BANA BU SATIRLARIN HAKİMİ.NE BU ŞEHİRDEN NEDE BU KALEMDEN.BANA RÜYALARIMDA UZAK O DİLBER.
HER ŞEY MASAL GİBİ BAŞLAMIŞTI.ANKA KUŞU EŞLİK EDİYORDU ŞARKIMIZA.KAF DAGI İSE ŞAHİDİMİZ OLMUŞTU NİSAN YAGMURLU GECEMİZE.AMA YAŞANILANLAR NE MASAL NEDE HAYALMİŞ.MASUMİYETİNİN EN BÜYÜK YALANCISIYDI GÖZLERİN.ZAPT EDEMEDİGİM KALELERİN FATİHİ.ÇÖLLERDE SUSAMIŞ AVARENİN DİLİNDEKİ SU GİBİ GERÇEK AMA BİR SERAP GİBİ YALAN...
BİR ŞAİRİN AYRILIK ŞİİRİYLR BAŞLIYORDU BU HİKAYE.EN AZKENDİSİ KADAR YORGU KALEMİNDE CAN BULMUŞTU.İSYANI VARDI GECEYE.AYRILIP GİDEN DİLBER.MUM OLMUŞ ERİMİŞTİ BİR ŞARKININ SÖZLERİNE.OYUN BİTTİ GÖNLÜM BU SON HİKAYE.
DAHA YENİ YENİ FİLİZLENMEYE BAŞLAYAN GÜL GİBİYDİN SEN.AMA OLMADI KARŞI KOYAMADIN ASİ RÜZGARLARA.KOKLAYAMADAN BAHARI SOLDUN DALINDA.NE BİR AYRILIK ŞARKIN NEDE FİGAN EDN BÜLBÜLÜN VAR.OYUN BİTTİ GÖNLÜM BU SON(BAHAR)...
SESİZ BİR HAYKIRIŞ GİBİARTIK,GUFRANA BÜRÜNMÜŞ ÇIGLIKLAR.GÖKYÜZÜNÜN EN MAVİ YERİNE TERKEDİLMİŞ UMUTLAR.OYUN BİTTİ GÖNLÜM BU SON PARAGRAF...
İSHAK SAKA