KAdını Aldatan ; KAdındır!
Kadın Erkek ilişkileri hakkında yazılmış Milyonlarca yazı....
Birbirinini suçlayan Söylevler ; 1 suçlu bulmak için çaba sarfedildiğinin kanıtı sanki. Erkek neden Aldatır, Kadın aldatırsa ne olur... Sorusunun cevabı aslında Dışa dönümden cok içe dönük yargılarla tarasak asıl suçluların içimizde olduğunu rahatlıkla görürüz. Aama inatla Suçlu her zaman karşı cinstir...Yada öyle inanmak istenir. Özellikle Tuu kaka dır erkekler. Erkeklerdir aşka sevgiye ihanet eden . Aşkım dediğinin koynundan kalkıp 1 başka kadının koynuna rahatlıkla giren.
Suçlu Erkek (mi)dir...
Aldattılan Kadın, Aldattığıda Kadın... Erkek Kadını Başka 1 Kadınla Aldatır
KADIN KADINA İHANET EDER.
Kadının en büyük düşmanı yine Kadındır. İçinde yaşatır kadın, kendi hemcinsinin başka 1 bireyine olan kıskançlığını . Cekemez hiç 1 kadın Başka 1 kadının ne güzelliğini ne kıyafetini kimbilir belki parfümünü.. Boca etmiş der üzerine, buram buram parfüm okan 1 kadın gecince yanından. Boya küpü olmuş der. Derdi ona neyse Bir başka hemcinsinn yaptığı makyajı. Hep 1 manalı bakışma vardır aralarında. Göz süzme Dudak bükme burun kıvırma. Çekemezler anlamsız 1 şekilde biirbirlerini. Bu cekişme gündelik yaşamlarınada yansır kadın ların. Güzel , havalı 1 kadının yanındaki cirkin 1 erkeğe bile bakışları değişir kadınların. Bu bakış O kadının Havasının 1 getirisidir belkide. Yada bu adamda ne varki bu kadınla beraber diye göz süzmeler başlar o cirkin adama sırf yanındaki kadın güzel diye.
Cok erkek vardır; Nişanlı, sözlü olmadığı halde parmağına Nişan yüzüğü takan. Sadece kadınları nişanlı (sahipli) erkekler daha cok dikkatini çekiyo görüşüne inandıkları için parmağındaki yüzüğü kadınların gözüne gözüne sokarlar anlamsız yere. Bu bir tecrübedir belkide... Her kadın bu değildir ama . hatrı sayılır 1 bölümü girer bu kıstasın içine..
Her kadın kıskanır ciddi ilişkisi olan 1 başka kadını. Aşkı yaşayan ve yaşayanı. Bir kadın yoksunsa bu keyiften, düşmandır dier bütün aşıklara . sevgiye belkide sevgiliye.
Size Soruyorum Bayanlar ;
Hiçmi başınıza Gelmedi ; Aşıkken, Seviyor... Yada ben eveleniyorum diye Mutluluk naraları atarken .. Belki En yakın kız Arkadaşlarınız tarafınızdan sebebsiz yere Gerildiğiniz. fitne fesat sokup aklınıza, Sevgilnizle aranızı acan başka 1 Kadının varlığı hiç mi olmadı hayatınızda. Böyle 1 kadının varlığını hiç mi çevrenizde hiisetmediniz.?
Eminim Bunun farkın da olan 1tek ben değilimdir. Sizde Hem cinsleriniizin Sizin Asıl Düşmanınız olduğunu en az benim kadar biliyorsunuzdur . Biliyorsunuzdur diyorum Çünkü ; Kaç tane akkıllı kadının 3 ten fazla Kadın dostu varki. Hangi kadına sorsan ;
Benim Kız Arkadaşım hiç yok. 1 veya 2 tane. Ben erkeklerle daha iyi anlaşıyorum der... Bir kadının Erkeklerle daha iyi anlaşmasının Sebebi bariz bu değilmidir.
1 Kadının birbaşka Kadını çekememesi...
Çekemekele de kalmazsınız siz kadınlar aranızda . Belki hayatınızın aşkını Belki en sevdiğiniizi yada 1 günlükte olsa beraber olduğunuz 1 erkeği. Başka 1 Kız arkadaşınızla basarsınız, yada Kaptırırsınız.. Bununda suçlusu sizsiniz, biz Erkekler değiliz...
Kadınlarla Erkekler arasındaki bariz farklardan 1i aslında budur.
Bu ince nüans hala kadınlar tarafından analaşılamamış 1 olgudur.. Bu olgu ; 1 Kadının ilişkisini Erkekğin yaşadığı gibi kapalı yaşayamamasıdır. Yaşanılan herşey Acık ve sansürsüz olarak Anlatılır kadın meclislerinde 2 Kadın 1 araya geldiği zaman Ya yeni aşkını Ya eski aşkını konuşur. yada hoşlaştığı yeni aşk adayını.... Medya nın şişirmesi gibidir, yeni Sevgilinin tanımı eski arkadaşa. Sevgilisi nekadar iyiyse yatakta okadar kadın üstün cıkar arkadaşına veya arkadaşlarına. Medya propagandası gibi şişirir beki olayı 1i 10 yaparak. Ama Erkek böyle değildir. Erkek Kapalı yaşar aşkını ve yatak odasını .Sevdiği Kadınla olan cinselliği Rakı masısının mezesi değildir. içindedir yaptıkları. Kadınların bu reklamizesi ilerde en yakın arkadaşlarında uyandrdığı meraka, yenik düşürür Erkeği. Kadın En sevdiğini en iyi arkadaşına kaptırmış olur 1 süre sonra...
Suçlu Erkek midir.yoksa KADIN ınn kendisimi.. Erkekmidir Aldatan , Yoksa KADININ HEM CİNSİMİ ?!.
Şimdi Size soruyorum Erkekler. ;
Kacınız Sevgilinizin Arkadaşı tarafında Sözle yada Gözle Belkide Elle tacize uğramadınız. İradesi kuvvetli olanlar. Belki kibar 1 dille terslemediniz yada sert bir diille uramadınız. Yada o an şevkinize yenik düşüp 1 kerelikte olsa sevgilinizin 1 arkadaşıyla beraber olmadınız. Masa altından ayak değdirmeler. cakmak alma bahanesiyle El sürmeler kacınızın başuına gelmedi, kadın egemen bu toplumda.. Hanginiz sevgilinize söylediniz başınıza gelen bu olayı. yada yatarken düşünmediniz acaba benmi yanlış anladım diye.
Kadın egemen toplumda dedim evet..
Cünkü Bu dünya var olduğundan beri böyle olmamışmıdır. Kadınlar varoluştan beri bacaklarının arasında taşıdıkları Gücün farkındadırlar. Dünya 1 boğanın boynuzları üzerinde diye düşünülen devirlerde bile , Savaşın açamadığı kale kapıları 1 kadının bacaklarını açmasıyla sonuna kadar acılmamaışmıdır. Aylarca süren kuşatmalar yine başka 1 kadının bacaklarını açmasıyla kapanmamışmıdır.. Bu tanrı tarafından kadına verilen 1 güçtür, zekasının yanında. Erkeğin en büyük zahafıda iradesi olmuştur Taaa ki dünya kurulduğundan bu güne kadar..
Biz sizi Tanrının verdiği bu güçten dolayı sorgulamazken. sizlerde Bizleri Tanrının Verdiği bu Irade güçsüzlüğü yüzünden suçlamayın lütfen.. 1kez daha düşünün sakin kafayla suçlu bizmiyiz Yoksa SİZMİ....
Olayda gecen tüm karakterler hayal ürünüdür.
Söylevlerim, genelleme değil örneklemedir
Bu yazdıklarım, bütün kadınların Böyle olduğu anlamına gelmiyeceği gibi.
Böyle olmayan kadında yok demek değildir..
İstisnalar kaideyi bozmaz diyor ve sürcü lisan ettiysem afınıza sığnıyorum.
Soykan Alper CİNAR