- 1401 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SONSUZ AYRILIK
11 OCAK 2003 TARİHİYDİ.İLK KOMŞULARDA GÖRMÜŞTÜ ONU PERİHAN.DAHA İLK GÖRDÜĞÜNDE İÇİNE BİR KOR DÜŞMÜŞTÜ SANKİ.ACABA ONA AŞIK MI OLMUŞTU.
KENDİ KENDİNE DÜŞÜNDÜ SAATLERCE.TAM ONU DÜŞÜNÜRKEN KOMŞULARININ KIZI GELMİŞTİ YANINA.ONA DEDİ Kİ-NE DÜŞÜNÜYORSUN BÖYLE YOKSA...DEDİVE TAM O KELİMEYİ DİYECEKTİ PERİHAN BİRDEN SİNİRLENDİ.-SUS DEDİONA,SONRA TEKRAR ARKADAŞININ YANINA GİTTİVE ONDAN ÖZÜR DİLEDİ.DAHA SONRA BU ARALARINDAKİ KIRGINLIĞI YOK ETTİVE EVİNE ÇIKTI.PERİHAN KİMSEYLE KONUŞMADAN ODASINA GİRDİ.HEMEN YATAĞINI AÇTI, ÜSTÜNÜ DEĞİŞTİRDİVE YATAĞINA YATTI.SANKİ HER BAKTIĞI YERDE ONU GÖRÜYORDU.BİR ZAMAN SONRA O TEKRARDAN GELMİŞTİ.PERİHAN SÜREKLİ ONA BAKIYORDU .DAHA SONRA TANIŞTILAR.ARALARINDAKİ İLİŞKİ BÜYÜMÜŞTÜ.SONRA BERK ONA ARKADAŞLIK TEKLİF ETMİŞTİ ,PERİHAN ŞAŞIRMIŞTI.BİRDEN DİLİ TUTULMUŞTU SANKİ,NE DİYECEĞİNİ BİLEMEDİ VE BERK/TEN BİRKAÇ DAKİKALIĞINA MÜSAADE İSTEDİ.TUVALETE GİTTİ VE AYNANIN KARŞISINA GEÇTİ VE KENDİSİNE BAKTI DAKİKALARCA.SONRA BİRAZ DÜŞÜNÜP TEKLİFİ KABUL ETMEYE KARAR VERDİ.AŞKLARI BÜYÜK BİR DERİNLİĞE DOĞRU İLERLİYORDU.
BERK BİR ASSUBAYDI,GÖREVİ İÇİN MUĞLAYA GİTMESİ GEREKTİĞİNİ PERİHANA SÖYLEDİ.PERİHAN BİR ANDA ÜZÜNTÜYE BOĞULDU.BİRKAÇ GÜN SONRA BERK İN GİTME VAKTİ GELMİŞTİ.BERK TRENE BİNDİ VE CAMDAN BERK E BİR DEMET GÜL VERDİ.BİRDEN AYRILIK ZİLİ ÇALDI,TREN HAREKET ETMEYE BAŞLADIVE ELLERİ BİRBİRİNDEN AYRILDI .
GÜNLER AYARI AYLAR YILLARI KOVALAMIŞTI VE BERK İN GELECEĞİ GÜN GELMİŞTİ.O GÜN PERİHAN İÇİN ÇOK GÜZEL Bİ GÜNDÜ .SAATLER GEÇMİŞTİ PERİHAN EVDEN ÇIKIP GAR A GİTTİ .ORDADA BİRAZ BEKLEDİ VE NİHAYET TREN GELMİŞTİ. RPERİHAN ÇOK MUTLUYDU.İNSANLAR YAVAŞ YAVAŞ İNMEYE BAŞLADI FAKAT BERK İNMEMİŞTİ.PERİHAN MERAKLA BERK İN İNMESİNİ BEKLERKEN PERİHANIN TELEFONU ÇALDI.ASKERİYEDEN ARIYORLARDI .GENERAL PERİHANA BERK İN ŞEHİT OLDUĞUNU SÖYLEMİŞTİ.PERİHAN ÜZÜNTÜDEN BAYILMIŞTI.HEMEN HASTANE YE KALDIRILDI.PERİHANA BERK TEN HATIRA BİRTEK GİDERKEN BIRAKTIĞI RESMİ VE MENDİLİ KALMIŞTI.