- 728 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir genc Delikanlinin ,aci olan karsiliksiz sevmenin öyküsü
() genc Delikanlinin birinci mektupu ()
Merhaba askim.Suan isden geldim ve Internetin basindayim ve seni düsünüyorum.Aklima sen geldin ve yaziyorum.Bugün 11 Temmuz Pazartesi sasirdin degilmi askim.Aylar gecti ama yine ben seni seviyorum.Belkide kac Temmuz gecirecegim sensiz.Sen yüregimde,canimda,kalbimdesin.Sakin kizma askim,Bu mektubu okuyunca seni ne kadar cok sevdigimi anlayacaksin.Sakin mektubu okumadan yirtma askim.Hic olmazsa seni sevdigimi düsün.
Arkadaslarina;
Beni delice seven bir Erkek var.Ben onu sevmesemde o beni seviyor.Benim icin ölür.Ben onun ilk askiyim.Karsiliksiz yasadigi aski kagitlara dökmüs.Her gece benim icin agliyor adima siirler yaziyor dersin askim.
Iste bunlari söyle askim.Inanmazlarsa mektubu göster.Herkes bilsin seni sivdigimi.Artik utanmiyorum,korkmuyorum.Ve sana son olarak sunu söylüyorum.
"istesende istemesende ölene dek sene sevecegim askim() *genc kizin ilk mektupu*
Bugün 13 Temmuz.Sen bana "askim"dedin.Ama ben sana demeyecegim.Cünkü hic bir zaman askim olamazsin.Sana ettigim bir teklifle seni sevdigimi sandin.Ben kimseyi sevmem .Seninle ilgilendiysem bu seni seviyorum anlamina gelmez.Bana mektup yazman büyük cesaret.Beni sevdigini biliyorum.Ama bu senin sucun.Sana ümit vermedim.Ne kadar da cesaretlisin.Hemen bana baglanmissin.Ne de olsa ilk askinim degil mi?Cok komiksin.Ask diye bir sey yoktur.Bunu bilmelisin.Seni sevecegimide bekleme.Beni unut.Mektubuna cevap yaziyorum diye ümitlenme.Sunu kafana sok.Seni sevmedim,sevmeyecegimde.Bu yazdiklarimdan sonra beni unutursun heralde.Duydum ki sikintidan sigaraya baslamissin.Sigara icmen cözüm degil.Ne yaparsan yap hayaline kavusamayacaksin.Sana son sözüm beni unut ve herseyi bitir.
* genc Delikanlinin ikinci mektupu *
Merak etme askim.Senin dedigin olacak.Herseyimle beraber seni de bitirecegim.Artik seni rahatsiz eden biri olmayacak.Sonkez bir sey istiyorum senden.Sana gönderdigim bu mektupla beraber defteride oku.Sonkez bunu yap.Sana yazdigim siirleri,hayalinle agladigim o geceleri ve adina yazdigim defteri sonkez oku.
Okuda seni gercekten sevdigime inan.Dönüsü olmayan bu yolda pes etmeyecegim.Seninde dedigin gibi herseyi bitirecegim.Ama seni unutacagimi aklindan cikar.Bunu bana kimse yaptirmadi ve sende yaptiramazsin.Seni unutamam askim.Sana sonkez askim diyorum.Senin icin önemli olmasada.
ELVEDA ASKIM.
* genc kizin ikinci mektupu *
Bugün 15 Temmuz.Merhaba askim.Bak sana askim diyorum.Cünkü artik seni seviyorum.Bana gönderdigin defteri okudum.Ve sevgine hayran kaldim.Anladim ki ben ancak seni sevebilirim.Cünkü beni senden fazla seven biri olmaz.Hep benden duymak isterdin seni seviyorum Sadettin kelimesini.Iste söylüyorum ve seni seviyorum askim.
Mektubu okuyunca sasiracaksin.Ama cok sinirleneceksin.Ilk mektubuma aldirma,beni bu kadar cok sevdigini bilseydim..........neyse bosver bunlari.Bana hemen cevap yaz.Sen bana elveda dedin ama ben sana bir kiz olarak benimle evlenirmisin´diyorum.Cünkü biliyorum ki hayatinda duymak istedigin ilk söz bu.Seni seviyorum askim cevabini bekliyorum.
* genc Delikanlinin Abisi yazdıgı mektup *
Merhaba genc kiz.Ben mektup yazdigin erkekin Abisiyim.
Sana söylemek istemizdim ama seni seviyorum dedigin erkek yok artik.Onu iki kez öldürdün.Birincisi yasarken,ikincisi gercekten öldü. kardesim 13 Temmuz`da intihar etti. Son mektubunu okumadan.Sana ancak sunu söyleyebilirdi,
SON PISMANLIK FAYDA ETMEZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.