- 654 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
ANNE BENDE ASILACAKMIYIM
ELİNİ BİRAZ DAHA SIKI TUTTU ANNESİNİN.O SIRADA SUÇLU ADAM İNFAZ İÇİN SANDALYENİN ÜZERİNE ÇIKARILMIŞTI.HEMEN KARŞISINA ONU İDAMA GÖTÜREN HAKİMİN RESMİ VARDI.ETRAFTA ÇOK DOĞAL BİR HAVA VARDI Kİ ÇOCUK BİLE BU OLAYA ANLAM VEREMİYORDU.KİMİ ŞERİAT DİYE BAĞIRIYORDU KİMİ BU ANI KAMERAYA ÇEKİYORDU.İŞTE İNSAN BUYDU...!ŞAPKASINI ÇIKARDI DAHA YUKARIYI GÖREBİLMEK İÇİN.ANNESİNE NEDEN BURADA DİYE SORDU VE NEDEN BU İNSANLAR BÖYLE DAVRANIYOR.ANNESİ PEÇESİNİ AÇTI O ÇOK SUÇ İŞLEDİ BİZDE BURADA ONUN SUÇUNA NASIL CEZA VERİLDİĞİNİ GÖRMEYE GELDİK.PEÇESİNİ KAPADI DERKEN SANDALYEYE VURDULAR ADAM İPİN UCUNDA KIVRANMAYA BAŞLADI BOYNU İLK SARKIŞTA KIRILMIŞTİ BİLE.GÖZLERİNİ KAPADI ŞAPKASIYLA. HERKES ONUN ANLAYAMAYACAĞI KADAR SERT VE GÜRÜLTÜLÜ KONUŞUYORDU.KULAKLARINI SIKTI GÖZLERİNİ TÜM GÜCÜYLE KAPIYORDU BİRDEN BAĞIRMAYA BAŞLADI YA BENDE SUÇ İŞLERSEM BENİDEMİ BÖYLE YAPICAKLAR.AMA ANNE BEN SENDEN AYRILAMAMKİ HEM KİM BAKAR SANA KİM.BEN SUÇ İŞLERSEM.YOK HAYIR İŞLEMEYECEĞİM .BENDE ONUN GİBİ OLMAYACAĞIM...! ANNE BEN ŞUAN AĞLIYORUM BU İNSANA YOKSA BENİDEMİ ASACAKLAR... ?
YORUMLAR
isoytekin said:
D I R E N I S
Bize dinsiz inancsiz diyerek iftira edenlere karsi direndik hep yenilikleri savunarak sunu soyledik.
suphesiz tanri buyuktur tum alemlerin yaraticisidir buna kımsenın suphesı olamıyacagı gıbı ıtırazıda olamaz ve bilindigi uzere bırıncı boyutta bır hucre yasam sonucu varolup ıkıncı boyutta yasıyorsak mutlak olum sonucu bır ucuncu boyut yasam yoktur ihtimali azdir. herne sekılde olursa olsun biz ucuncu bır yasamın var olduguna ınanıyoruz hernekadarda butun bunları olum korkusu baskısını hafıfletmek ıcın ınsan psıkolojısının kurgusu olarak algılasakta. ayrıca ucuncu yasamın varlıgının bıze bu yasamımızda morel ve motivasyon faydalari dusuncesindeyiz zıra olum sonrası bır yasamın olmaması durumunda zaten korkacak bır varlik yada alemın olmadıgı gercegı olacaktır vede insanlarin olum sonrasi birturlu yasamin olmadigi inanci insanlari top yekun bunalima sokmasi ihtimalide vardir ancak ınsanlarında gunumuzde ornekleri cok olan muhtelif din yada mezheplerin bu denlı radıkali olması bu yasamımızda herzaman oldugu gıbı dınler savası felaketlerı getırmemelidir. amac cennete gıtmekse tanrının rizasini kazanmaksa bu ıyı nıyetten yardım severlıkten durustlukten paylasmaktan gecmelıdır radıkal bır hırıstıyan yahıdı musluman yada budıst olmaktan gecmemelıdır cunkı radıkallıkte herzaman bolunme kutuplasma ve sonunda dusmanliklar ve savas vardır herzaman oldugu gıbı. Bize gore ınsanlık hala ortak dogrular belırleyememıs yada ortak dogrularda bulusamamıstir bunun icindirkide dogru bilinenlerin tum direnisine ragmen yeni dogrulari aramaya devam etmekitedir. Direnisciler yada radikalistler var olanlari korumanin mucadelesini veriyor gibi gorunsede her zaman daha yeniliklerin gelmesine sebep olmuslardir daha sonrada eskiyen yeniliklerin savunuculuguna yeniden soyunarak yeniliklerin onune gecilemiyecegi isbatini saglamislar. Her seye ragmen butun bunlar insanlarin kendilerini hangi kademe sevye sira yada kategoride olduklarini gormeleri yada yonlendirmeleri icin onemli vede gereklidir.. sevgili bulent sayfamdaki yazimi aynen kopyaladim fakat sunuda belrteyim bana gore elikolu baglanmis bir insani bir baska insanlarin bir sekilde oldurmesi dunyadaki en buyuk suc en buyuk gunah en buyuk ayip en buyuk korkakliktir bunu allah icin yapmaksa onu yapanlarin yada yaptiranlarin cehaletleriyle beraber psikolojilerinde kesinlikle bozuk oldugudur o korkaklarin anladigi gibi tanri olamaz cunki tum evrenlerin yaraticisi okadar basit diyildir ayrica tanri katilleri af etmem diyor. tebrik ederim yazmaya devam et.
Ismaıl soytekınoglu
bülent.. sabah gazete okumadım niye biliyormusun ? sabaha mutsuz başlamayayım diye, ama bu yazın ...beni ..parçaladı.. şeriat maskesi altında yapılan zülüm bence.. seriat din degildir ..dinimizde böyle şeyler yok.. bu o ülkenin kanunları..
Miraç kandilinide kutluyorum .bu güzel geçeler güzellik getirir inşallah , hem gönüllerimize hemde ülkemize...
yüreğine sağlık..