- 780 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
vOYAGER SENARYO (DEVAM 2) 20-06-2007
DIŞ MEKAN:GÜNDÜZ
Tersanede hummalı bir çalışma başladı Rüstem kızaktaki geminin arka kısmında denizden yaklaşık bir metre kadar yukarıdaki bir platformda birinci sıra kaynak işlemi yapılmış saç levhaların kaynak cüruflarını elindeki çekiç ile önce kırıyor ardından tel fırça ile temizliyordu.
Gemi inşasından sorumlu mühendis ve beraberindeki teknisyenler ile usta başları bir masanın başında proje üzerine hararetli bir şekilde tartışmaktaydı Rüstem öğle yemeğine kadar durup dinlenmeden işini yaptı arada bir göz ucu ile teknik ekibe bakıyor kendisinin olağan dışı bu çalışmasını görüp görmediklerini anlamaya çalışıyordu ve tersanenin öğle paydosu düdüğü ile arkadaşlarının işi bırakması üzerine platformdan atlayıp yemek hanenin yolunu tutu.
İÇ MEKAN: GÜNDÜZ
ALİ: Of ya yinemi kuru fasulya bıktık be kardeşim Her gün kuru olurmu
Göz ucu ile Rüstem’i işaret ederek diğer arkadaşlarına sinyal verdi .
RÜSTEM: Ihh kurumu?
ALİ: Tabi kuru.Sen ne arzu ederdin Rüstoş.
RÜSTEM: Rüstoş babandır
KADİR:Değmeyin adama yahu zaten motoru bozmuş mıçtı Cafer bez getir hallerinde adam.
RÜSTEM:Bak kadir oynaşmayın benle bu gün çok fenayım ortalığın içine ederim
KADİR:Ulen sabah beri ettiğin yetmedimi?
SÜLEYMAN:RÜSTEM ağa sen bakma onlara yemekte rosto var.
RÜSTEM:Ha gözünü sevdiğimin SÜLEYMAN’ı aslan kardeşim Rosto var hemi?
Gülüşmeler sataşmalar arasında yemek sırası Rüstem’e geldiğinde aşçı elindeki kepçeyi kazana daldırıp Rüstem’in elindeki self servisin bir bölümüne kuru fasulyeyi boca etti.
RÜSTEM :Ana sahiden kuruymuş ana…Len etmeyin gözüm fenayım..ağğğhh
YEMEKHANE GÜLMEKTEN İNLİYORDU…şakalaşmalar sataşmalar arsında yemek molası bitti
DIŞ MEKAN:GÜNDÜZ
RÜSTEM:Alllaaahhhh!
Diye bağırarak platformdan aşağı atladı hızla tuvaletlerin olduğu bölüme doğru koşmaya başladı.
evde ise Sakine kendi kendine bir şeyler mırıldandı
SAKİNE:Evet tahminim üzere sayın Rüstem çekingen bey sabahki müshil seansımın etkilerini şu aralar görüyor olmalısın.hiiiihhiiii Benimle uğraşırsan işte böyle olur hayatım.hiiihhhiiiii
Akşamı zor eden Rüstem dönüş yolunda hem yorgunluktan hem de bu gün yaşadığı sıkıntılı durumdan ötürü bitkin düşmüş boş gözlerle dışarıya bakmaktaydı.Eve vardığında Sakine hanım kendisini kapıda karşıladı.
SAKİNE:hiiihhhiiiii Hoş geldin aşkımmm hihhhiii
RÜSTEM:hihhhiii Ya bu gün neler çektiğimi bilmiyon tabi keyfin yerinde
SAKİNE:Kim demiş bilmeyom diye Rüstem efendi
RÜSTEM:De get başımdan kadın akşam akşam.
RÜSTEM İÇİNDEN DÜŞÜNÜYOR.
hıh biliyormuş ayaklarına yatıyor.sanki akşama kader benimleydi de.
RÜSTEM:Hade bil bakalım neler çekmişim.
SAKİNE:Akşama kader içini dökmüş bir halin var canımın içi hhhiiiiihhhi
RÜSTEM,(İÇİNDEN DÜŞÜNÜYOR) Ana bildi ulan kadın.Tabi ya ermiş soyundan olduğu için malum oldu herhalde.
RÜSTEM:Kız ölümü gör nasıl bildin
SAKİNE:Heç yukarıya fax neyim çektimde cevabı az önce geldi canımın içi
RÜSTEM:Abovv senden korkulur vallahi karımısın cadımı anlayamadık
SAKİNE:Kes tamam traş vakti bitti azıcıkta ekonomi haberlerini oku bakalım
RÜSTEM:Eeee maaşıda aldık canım şükürler osun
SAKİNE:Ben bu şekil konuşmalardan anlamam nakit görmem lazım canım
RÜSTEM:Hıı
SAKİNE:Dedim ki ödemeyi kredi kartıylan mı yoksa peşin mi yapacaksın.
SAKİNE:Ulan kesime giden büyükbaşlar gibi bön hallerinden bir an önce vaz geç bana da tren muamelesi yapma anladınmmmııı
RÜSTEM:Anladım bi denem aha bütün hepsi bu kadar.
Sakine her zamanki gibi ikna olmamıştı maaş günlerinde artık klasikleşmiş numarasını vizyona soktu.
SAKİNE:Eh madem bu kadar hadi kirin pasın gitsin doğruca banyoya maş marş.
RÜSTEM: Valla karıcığım hepsi bu geçen defa dersimi aldım bu sefer kuruş sakladımsa namerdim
Sakine cevap bile vermeyi düşünmeden eliyle banyoyu gösterdi.Rüstem itirazın fayda etmeyeceğini bildiğinden emre itaat etti başı önüne düşmüş bir halde banyodan içeri girdi.sakine de ardından.Çorabın içine gizlenmiş 50 ytl yi define bulmuş edası ile elinde sallayarak.
SAKİNE:amanin bakın hele buralardan servet fışkırıyor alimAllah.
RÜSTEM:Ana o nereden girmiş oraya kız.
SAKİNE:Bilmem canımın içi acaba sen bileyonmu?
RÜSTEM:Mutlaka senin ermiş deden koymuştur aklıma başka bir şey gelmeyo bi denem.
SAKİNE:Eeeh son hazineyide bulduk işlen tamamdır.hadi sana iyi banyolar aşkım.