- 623 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
_UÇAK_
UÇAĞA İLK DEFA BİNDİĞİNİ,YANIMA OTURUR OTURMAZ ANLAMIŞTIM.SON DERECE ÜRKEK
HAREKETLERLE SAĞI SOLU İNCELİYOR VE SIK SIK AŞAĞIYA BAKIYORDU.KEMERİNİ BAĞLAMASINA YARDIM EDERKEN TANIŞTIK.
UÇAĞA İLK DEFA BİNİYORUM,DEDİ.KAR YAĞMASAYDI,ADIMIMI BİLE ATMAZDIM.
NEDEN? DİYE SORDUM.
İNSANIN AYAĞI,SAĞLAM YERE BASMALI DEDİ.EĞER UÇMAMIZ NORMAL BİR ŞEY OLSAYDI,ALLAH BİZİ KANATLI YARATIRDI.
CEVAP VERMEDEN ARKAMA DAYANDIM.ZİRA UÇAĞIMIZ PİSTTE YOL ALMAYA BAŞLAMIŞ VE KISA SÜREDE İYİCE HIZLANMIŞTI.
HAVALANIRKEN,GERİYE DOĞRU SANKİ GİZLİ BİR KUVVETLE İTİLİYORDUK.YAN GÖZLE ONA BAKTIM.KOLTUĞUNUN KENARINA YAPIŞMIŞ VE GÖZLERİNİ SIKI SIKIYA YUMMUŞTU.UÇAĞIN YÜKSELMESİ SONA ERDİKTEN SONRA BANA DÖNEREK.
YAPILAN ARAŞTIRMALARA GÖRE EN TEHLİKESİZ TAŞITLAR UÇAKLARMIŞ,DEDİ.
YANİ TAŞINAN YOLCU SAYISINA GÖRE EN AZ KAZA UÇAKLARDA OLUYORMUŞ.
ONU,KARANLIK BİR SOKAKTA KORKUSUNDA ŞARKI SÖYLEYEN ÇOÇUKLARA BENZETİYORUM.GÜLÜMSEYEREK:
BU DOĞRU OLABİLİR,DEDİM.FAKAT ECEL BİRDİR,DEĞİŞMEZ.
ÖMRÜNDE BİR KERE UÇAĞA BİNERSİN AMA,ACELİN VARSA ONUNDA DÜŞECEĞİ TUTAR.
DÜŞÜNMEDEN SÖYLEDİĞİM BU SÖZLERLE ONU İYİCE KORKUTMUŞ OLMALIYDIM.RENGİ SAPSARI KESİLMİŞ VE SESİ TİTREMEYE BAŞLAMIŞTI.
İNSANIN AYAĞI SAĞLAM YERE BASMALI,DİYE TEKRARLADI.
BOŞLUKTA DOLAŞAN BİR ŞEYİN İÇİNDE NE ARIYORUZ BİLMEM Kİ? ALLAHA TEVEKKÜL ET,DEDİM.OZAMAN RAHATLARSIN.
İMANIM KUVVETLİ OLSAYDI BELKİ DEDİĞİNİ BECEREBİLİRDİM,DEDİ.
ALLAHA İNANIYORSAM DA, VARLIĞINI VE KUDRETİNİ BİR TÜRLÜ AKLINA SIĞDIRAMIYORUM.
BU AMORMAL BİR ŞEY DEĞİL,DEDİM.MESELA GÖZLER BELİRLİ BİR MESAFENİN ÖTESİNİ GÖREMEZ.KULAKLAR İSE,BELİRLİ FREKANSLARIN DIŞINDAKİLERİ İŞİTEMEZ.AKIL DA BİR NOKTADAN SONRA ACİZ KALMAZ MI?
BİRAZ DÜŞÜNDÜKTEN SONRA:
DEDİKLERİN GALİBA DOĞRU DOĞRU,DEDİ.FAKAT AŞAĞIYA İNEBİLRSEK YİNE DE TOPRAĞI ÖPECEĞİM.ALANA İNDİĞİMİZDE,UÇAKTAN BİRLİKTE AYRILDIK.ÇOÇUKLAR GİBİ SEVİNİYORDU.
UÇAĞA İLK VE SON BİNİŞİM,DEDİ.BİR DAHA AYAK ATARSAM İKİ OLSUN.
İNDİĞİMİZ UÇAĞI GÖSTEREREK:
BİRAZ ÖNCE UÇAKTAN KORKMAMIŞ MIYDIN?DİYE SORDUM.
KORKTUĞUMU GAYET İYİ BİLİYORSUN,DEDİ.
İYİ AMA,ŞİMDİ ONDAN ÇOK DAHA HIZLI GİDEN BİR BAŞKA UÇAĞA,YANİ DÜNYAYA BİNDİN,DEDİM.
O DA BOŞLUKTA UÇMUYOR MU?
YÜRÜMEYİ BIRAKIP OLDUĞU YERDE KALAKALDI.İKİDE BİRDE GÖKYÜZÜNE BAKIYOR VE DÜNYAYI SANKİ YENİ FARKEDİYORDU.
BİR MÜDDET O ŞEKKİLDE DURDUKTAN SONRA KULAĞIMA EĞİLEREK:
UÇAKTA aklıma sığmıyor DEDİĞİM ŞEY VAR YA ARTIK ÖYLE BİR PROBLEMİM KALMADI