- 886 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Masalım Var Çocuklar
Uzak diyarlarda bir prenses yaşarmış,
Prensesin bir gün canı çok sıkılmış,
Adamlarıyla ormana gezintiye çıkmış,
Ormanda huzur içinde gezinirken,
Bir de ne görsün,komşu ülkenin yakışıklı Prensi, karşısına çıkmış.
Meğer o da ava çıkmış ve yolunu şaşırmış.
Prens, Prensesi görünce ne yapacağını şaşırmış,
Prenses ise olduğu yerde öylece kalakalmış
Aklı karışmış..
Kalpler son hızla atmaya başlamış.Farkında değillermiş ama,bu işte aşkmış !
Prens, Prensesi bir türlü unutamamış, adamlarıyla hergün Prensese haberler salmış.
Prenses, atlıların yolunu sabırsızlıkla gözler olmuş.Her haber gelişinde mutluluktan uçuyormuş.Günler böyle su gibi akıp gitmiş.Kış mevsimi başlamış, her tarafı kar kaplamış.
Prenses, mahzun yolları gözlemiş.Ama, yollar kapalı, gelen giden yokmuş.Saniyeler yıllara dönüşmüş, Prensesin yüreği çok üzülmüş.Ama, sabırla beklemiş.
"Nasılsa, bahar gelecek yollar yine açılacak!", diye düşünmüş.
Evet, öyle de olmuş.Bahar gelmiş, yollar açılmış.Prensesin yüreğini sıcacık bir umut kaplamış.Artık sevdiğinden haber alacakmış, O da haber salacakmış.Yine heyecanla bekler olmuş.Ve sonunda muradı gerçek olmuş.Prensin adamları uzaktan görünmüş.
Prensesin kalbi nerdeyse yerinden fırlayacakmış.
Ama haberler pek hayra alamet değilmiş.Çok geçmeden Prenses, kötü haberi almış.
Sevinci kursağında kalmış.Prens, Prensese son bir haber salmış.Onu ne çok sevdiğini anlatmış ama, sevgisi engelleri ortadan kaldıramamış.
Kral, oğlunun diğer ülkenin Prensesiyle evlenmesine karar vermiş.Kral varken Prense söz düşmemiş.
Prenses, bu haberi alınca yıkılmış.Boğazına birşeyler düğümlenmiş, olduğu yere yığılmış.
Günlerce yiyip içmemiş.Aşk acısını derinden hissetmiş.
Prens mutsuz, Prenses mutsuz, Ülkeler baki kalmış.
Sevenlerin payına aşk acısı kalmış.
Üzgünüm Dostlar, bu masalda gökten üç elma düşmemiş.
Düşseydi, eminim ki biri benim başıma olurdu.Diğerlerini de size paylaştırırdım ama, yine çıkarlar ve hayatın acı gerçekleri kazandı.
Aşk, yine mağlup !
Nakavt edilmiş durumda...
(03/09/07 19:00)
Perihan METİN