- 685 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ya çok komik
yine ölümle burun buruna geldim.Kendime bir zarar geleceginden >>>>>degil ama karimCemile ne yapar sonra.>>>>>>>>>>Biz aksam yemegimizi genelde saat 11-12 gibi yerdik,ama ev >>>>>sahiplerimizin misafiri geldiginden geç vakitlere kadar oturup >>>>>yatmadilar.Neyse ki konuklarin gitmesiyle birlikte uykuya daldilar. Bir >>>>>süre ortaligin sakinlesmesini bekleyip, yiyecek toplamaya basladim.>>>>>>>>>>>>>>>Bugün misafirler geldigi için menü çok zengindi.Pasta ve börek >>>>>kirintilarina bayiliriz. Her neyse ben nevaleyi toplarken birden >>>>>mutfagin isigi yandi ve "Aaaaaa! Karafatma" diye bir ses duydum.Salak >>>>>adam, ben bir erkegim Fatma da nereden çikti.Benim adim Ismail.Böyle >>>>>seyler delikanliyi bozar. Hadi beni karimla karistirdin diyelim. Sen ne>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Kadar korkak bir adamsin. Benim kaç katim büyüklügünde olmana ragmen bu >>>>>bagiris da ne böyle?>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>O korkunç sesin kesilmesiyle birlikte, sanki ben ona bir bok yapmisim >>>>>gibi beni kovalamaya basladi. Inanin o kadar da dikkat ediyorum, tabak, >>>>>çanak,bardak üzerinde dolasmamaya çünkü bu dingilin karisi çok titiz. >>>>>Bazen diyorum ki>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Bu giciklarin misafiri geldiginde git ortalarda dolas böylelikle >>>>>utanilacak duruma düssünler. Ama yapamiyorum iste. Ne olursa >>>>>olsun,ekmek yedigin tekneye kötü gözle bakmamak gerekir.>>>>>>>>>>>>>>>Ben eve geldigim ilk yillari hatirliyorum da ne güzeldi o günler. >>>>>Rahmetli kayinbabam ve kayinvalidem beni evlerine kabul etmislerdi. O >>>>>zamanlar rahattik, çünkü ev sahibimiz Riza amca kördü. Bu sebeple evin >>>>>her yerinde serbestçe>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>dolasabiliyorduk. Hatta Riza amcayla ayni sofrada yemek yedigimiz >>>>>günlerde oldu. Gerçi bizleri görebilseydi nasil davranirdi bilmem ama o >>>>>hep yüregimizde yasayacak.>>>>>>>>>>Riza amcanin durumu pek iyi sayilmazdi, memur emeklisiydi. Bu evde >>>>>rahmetli karisininmis, bu yüzden yiyecek konusunda bu kadar fazla >>>>>seçenegimiz yoktu. Ama daha mutlu ve huzurluyduk. Riza amca bir gün >>>>>görünmez kazaya kurban gitti.Gerçi onun için bütün kazalar görünmezdi.>>>>>>>>>>>>>>>Riza amcanin topraga verildigi gün biz de oradaydik.Karsi komsusu Osman >>>>>Zeki bey bize geldiginde ceketini asmisti. Biz de bunu firsat bilip >>>>>ceketin cebine girdik. Ardindan Osman Zeki beyle birlikte mezarliga >>>>>dogru yola koyulduk.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Riza amcanin üç tane oglu vardi ama bugüne kadar sadece nüfusta >>>>>gözüküyorlardi.>>>>>>>>>>>>>>>Hayirsizlar daha ilk günden evi satisa çikardilar.Evi su anda oturan >>>>>adam ve karisi satin aldi. Eve ayak basmalariyla kayinbabam ve >>>>>kayinvalidemi öldürmeleri bir oldu.Adam sonra igrenerek cansiz >>>>>bedenleri kagida sararak çöpe>>>>>atti. Sanki kendisi çok temizmis gibi. Halbuki tuvaletten çiktiktan >>>>>sonra ellerini yikamadigina defalarca sahit oldum. Simdilerde kendine >>>>>üzerinde rahmetli kayinvalidemin resmi olan bir ilaç almis, durmadan >>>>>üzerimize sıkıp duruyor. Kayinvalidem Sultan hanim gençliginde >>>>>fotomodel oldugu için bu tür ilaçlarin üzerinde resmi bulunuyor. Hatta >>>>>bir iki reklam filminde de oynamisti. Ama evlenince mecburen birakti. >>>>>Çünkü kayinbabam tam bir Osmanli erkegiydi.>>>>>>>>>>>>>>>Bugüne kadar rahmetli Riza amcanin anisina bu evde oturduk, artik daha >>>>>fazla dayanacak halimiz kalmadi. Ese dosta haber saldik. Kendimize göre >>>>>bir ev bulur bulmaz tasinacagiz buradan. Belki de sizin evinize >>>>>yerlesiriz hayat bu>>>>>>>>>>>>>>>belli mi olur?