- 588 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TEK SARI GÜL
Bir sonbahar günü,ağaçlardaki yapraklar yavaş yavaş yerlerinden sökülüp yerlere savruluyor.tıpkı benim kalbimin senin kalbinden savrulduğu gibi.....
Dedim ya;içimde bugün acayip bir sıkıntı var.daralıyorum bunalıyorum isyan etmek istiyorum ama olmuyor yapamıyorum,susuyorum.karşıdan bana gelişini izlemek hoşuma gidiyor ama nerde kaldın hala yoksun.Saatler geçiyor tükeniyor,telefonunda kapalı kimden sorsam seni bilemiyorum.yok bugün gelmeyecek herhalde işi vardır bir yere uğramıştır diye avutuyorum kendimi.hergün gelirdin aslında,bugün neden gelmedin ki!daha dün konuştuk senle gelecektin ne olursa olsun gelecektin.bak senin sevdiğin bir tek sarı gülle geldim,hani derdin ya bir gül yeter fazlasını istemem işte bak getirdim onu sana,ama sen hala yoksun.gelmiyceksen bir haber gönder bir ara merak ta bırakma.yok en iyisi çalıştığın yere gitmek ordasın dır eminim!bakıyorum içerde yoksun girip sormalıyım.madem geldim buraya kadar bakalım içerdekiler ne söyleyecekler?benden gerçekleri neden gizledin neden?.hayır olamaz benden kanser olduğunu sakladın,niye söylemedin,üzülmemi istemedin bu duyduklarıma inanamam.yapamam allahım neden ben!!!
Şimdi anladım neden gelmediğini,neden sarı gülü tek istediğini,sen şimdi mezarında rahatça uyu bense sana hergün tek sarı gül getirmeye devam edeceğim.bu can bedenden çıkıncaya kadarda senin tek sarı gül gibi sadece senin.......... YAŞAMAK İSTEDİKLERİMİZİ BUGÜN YAŞAMALIYIZ YARINA BIRAKMAYALIM.
YARIN ÇOK GEÇ OLABİLİR.................
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.