- 873 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Olay
…Caddenin başından önce bağrışmalar bize doğru koşar adım geldi.-Dur lan … çocuğu,kaçma lan it!!! Üç kişiydiler,birinin elinde demirden siyah bir sopa,yüzünde ‘psikopatlık’ eserleri,diğerinin elinde camdan bir su şişesi ve üçüncü şahısın elinde hiçbir şey yoktu.Tipleri zaten bozuk ne olduğu belli olmayan ‘eşkıya’ tipliydiler.Onlara göre yaşça daha büyük gibi gözüken fukara olduğu giyiminden anlaşılan bir adamı kovalıyorlar.Aralarındaki mesafe yavaş yavaş kapanıyor,kaçan adam yavaş ve yorulmuş burnundan soluyor.Bizim bulunduğumuz mekana doğru geliyorlar.Adam,derler ya hani ‘can havliyle’ bir dükkanın içine atıveriyor kendisini.Arkasından da o ‘psikopat’ üçlü dalıyor içeriye.Adamların dükkana girdiğini fark eden içerideki dalgın kadın kasiyerin yüzü soluyor bir anda,kadın ne olduğunu anlamadan üç kişiden ‘psikopat’ tipli olanı içeriye kaçan adamı kapının ucundan tutup cam kapının içinden dışarıya fırlatıyor adamı.Kasiyer kadınsa korkudan bayıldı.Adam camın içinde sıkışıp kaldı,diğerleri hala acımasızca vuruyorlar yüzüne tekmeleri adamın.Bir ağlama sesi ölmekle kalmak arasında,düştüğü durumun verdiği acıdan gelen bir ağlama,hatta bir inle kuyruğu sıkışan bir kedi gibi…Adamın yüzünün her yeri kanlar içinde,ellerinin her tarafına cam kırıkları batmış.Derken bu üç kişiye arkadan koşarak gelen bir adam daha katılıyor yırtık pırtık eski gömleğiyle.O da bir tekme fırlatıyor adamın yüzüne,siyah kundurası yaralı adamın yüzünde patlıyor.Bir inleme daha ölmekle kalmak arasında,siyah ayakkabı kıp kırmızı kan oldu.Gelen kişi hıncını tam çıkaramasa da korkmuş olsa gerek arkadaşlarına sesleniyor…
-Artık gidelim!!!
‘Psikopat’ tipli olanın attığı son bir tekmeyle,oradan koşarak kaçtılar.Etraftaki insanlar şaşkın,korkmuş bir halde izliyorlar olanları,başka yapabilecekleri bir şey de yok ne yazık ki!Ee ne de olsa adamlar ‘psikopat’.Tek yapabilecekleri polisi aramak,onu da hepsi yapıyor zaten anında.Ne çare!Polis on dakika sonra geliyor olay yerine!Yaralı adam yüzü kandan görülmeyecek bir halde iniltiler içinde,aptallaşmış gibi,zorda olsa koşarak o da kaçtı olay yerinden.Çok kan kaybı vardı belki de kan kaybından düşüp bir yere ölecek…Kasiyer kadınsa hala geçirdiği şokun içinde baygın.Ve ben mideme bir şey saplandı.Susuyorum,çaresizlikle,acımayla,nefretle oturmuş susuyorum,başka ne yapabilirim ki!
(Yaşanmış gerçek bir hikayedir)
YORUMLAR
Be kadın senin ne suçun var
Bayıldın…
Demir sopa sizin neyinize
Nam-ı değer ‘psikopatlar’
Sokmak gerek onları bir yerlerinize
Ya sen be adam
Kim bilir ne yaptın
Yüzüne baksam
Düşüp bayılırım/beni kan tutar
Yüzü tamamen kan adamın
Bağrışmalar,
Geldikleri gibi gittiler
-Dur lan … çocuğu!!!
Ve mideme saplananlar
Kaldı geriye
Ve kasiyer kadın
Hala baygın…