Vefat!
Koca bir çınar devrildi.,
Annem (19.05.2007 günü) 97 yaşında, Hakka yürüdü!
Allah rahmet etsin.,
Ve dostlar sağ olsun..
Mehmet Sani Özel
[email protected]
YORUMLAR
Evet Hocam, hoş görmemek ne mümkün..,
Aynı gün size mail attırıp ertesinde nete haber koyduğum halde, bağrımıza ateş düştüğünden habersizseniz, bilmyorsanız bu benim düşük seviyeli dostluğumdandır, kuşkusuz.
Onun için mi acaba, iç eksenlerimde insanların samimiyetlerini sorguluyorum! Canım diyenlerin canım yandığında bir tebessümünü, bir latifesini, bir nefesini dahi göremediğimde, kendime acıyorum. "Yazıklar olsun sana Mehmet!" elini omuzuna koyacak kaç dost ve arkadaşın varmış, diyorum.
Haksızmıyım?
Hani, bademlerin ilk çiçek açmasıyla baharın geeceğini var sayarak sevinç surur etmesiyle, nakaratlarıma nakarat edenler, hani gerçek dışı tezahüratları haykıranlar bir acı günümde kulaklarıma eğilip bir esenlik fısıldamadılar, nedendir dersiniz?
Hani bana gurubunuzun vefa ve sadakat hassasiyetlerinden, erdeminden bahsederdiniz! Beraber güzelliğe kürek çektiğimiz arkadaşlarımızdan kaç kişi kesilmiş sesimin nedenini merak etti de, senin neyin var diye sordu?
Dostluk lügat tarifinde, sadece iyi günlere mahsus hemhal olmak, dost ve yarenin skıntısı ve ıstırabından bihaber olmak, muhabbet halkasının efradına kayıtsız ve duyarsız olmak değildir. Böyle biliyorum ve hep bu kaydi değerlerin haızasını kutsalında tutmaya çalışıyorum ki, verdiğim çağ dışı görüntüde bu inanç ve azmimin tezahürü olsa gerektir.
Ben özür dilerim ki, vakti saatinde sizin ve diğer değerli dost ve arkadaşlarımın annesi vefat eden bir tanıdığa usulende olsa; "başınız sağ olsun..," taziyelerine muhatap olacak dost ve arkadaşlık erdemini gösteremedim. Bu minvalde "Dostlar sağ olsun..,
Özetle; Adam olmaya çalışıyorum. Kusur benim, hata benim. Dostum, arkadaşım, tanıdığım, yarenim diyenlere selam olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Mehmet Sani Özel