ACI VEREN GERÇEKLER
Bir kız vardı adı Esma .
Esma henüz 12 yaşındaydı daha hayatın basamaklarını yeni yeni çıkarken hayatının en kötü gününü o gün yaşadı. Çünkü akşam babası rahatsızlanmıştı hastaneye götürdüler. Doktor, Esma’ya babanın akciğerinde kist var demişti. Tam o an dünyası yıkılmıştı sanki.
İşte tam o günü geride bıraktım derken babasının hastalığı ilerlemeye başladı.
bir süre sonra babası kan kusmaya başladıı.
Doktorlar ameliyatın mümkün olmadığını söylüyordu çünkü hastalığı çok ilerlemişti. Esma ne yapacağını bilmiyordu her gece ağlıyordu çünkü Esma babasına çok bağlıydı. Esma’nın annesi ise üzülmekten sesi kısılıyor ve kalbine ağır sancılar giriyordu. Esma babasını hastaneye yatırdı ve her gün ziyaretine gidiyordu belki onu evde gördüğü gibi görmüyordu ama babasının var olması bile onu sunsuza dek mutlu ediyordu.
Aradan bir ay geçmiş ve bayrama bir hafta kalmıştı. Doktorlar, Esma’ya babasını güttürebileceklerini söyledi. Esma ve annesi büyük sevinçle babasını eve götürdüler. Babasıyla eğlendi ve babasını mutlu edebilmek için her yolu denedi ama olmadı çünkü babasının her şeyden haberi vardı.
Esma yine eskisi gibi okula gitmek için kalktı ve hazırlandı. Babası yanına gelerek “kızım bana söz ver okulunu bitirip doktor olacaksın ve benim gibi hasta olanları kurtaracaksın tamam mı?”dedi. Esma gözlerindeki yaşlarla koşarak okuluna gitti. O akşam amcası evlerine gelmişti. Esma’nın annesi onlara meyve hazırladı hep birlikte yedikten sonra Esma’nın babası namazını kıldı ve sonra lavaboya gitti ve gelmedi meğer yine ve tekrar kan kusuyordu ama kimse bunun farkında bile değildi .olanların çok sonra farkına varan Esma’nın annesi koşa koşa Esma’nın babasının kolundan tutarak hastaneye gitmek için arabaya bindiler. Esma’nın babası yolda iken son nefesini verdi. Ve Esma babasını sonsuza dek kaybetti.
(Bu olay % 99,9 gerçek)
(Dilerim yazdığım bu öyküyü her kes beyenir.)
YORUMLAR
Çok hüzünlü bir anı...
Her kimin anısıysa acayip etkili bir anı...
Ama yazınız tam oturmamış...
Harika bir yazı ve ağlatan bir yazı olabilirdi...
un hazır su hazır ama biraz mayayla karılması lazım...
Tebrik ederim...
Esma inşallah doktor olmuştur ya da olur...
Allah kimseye yaşatmasın böyle acılar...
Saygılar sevgiler...
Öykü güzel...