ÇOCUKLUK AŞKI VE EVLİLİĞİ(1)
ilk görüşte başlamıştı aslında onun aşkı.daha orta okul bitmiş yaz dönemi başlamıştı.yaz dönemi boş durmamak için lokantalarında çalışıyordu.bir ara dışarıya oturmuş dinlenirken çeşmeye su doldurmaya gelen daha 14 yaşında sarışın hoş ve güzel bi kıza aşık olmuştu.kalbi yerinden fırlayacak kadar heyacanla çarpıyordu.ilk aşk diye buna derdi ferdi.
gencin adıda ferdiydi.tek merak ettiğim şey,kimdi ve neciydi.buralımı yoksa yabancımı,kız suyu doldurup giderken arkasından bakakalmıştı.aca bidaha buraya gelirmiydi.ve heyacanla bekleyişler.
derken lokantanın yanındaki markete geldi kız bisikletiyle.kız bisikletiyle giderken göz göze gelmişti ferdi.ve başlamıştı tarifsiz,bilinmeyen,anlam veremediği fakat çok hoşlandığı hiç tatmadığı duygulu aşk işte başlamıştı...
kız gidereken o da arkasından kız takip etmeye başladı bisikletiyle,nereye gittiğini,neyin nesi olduğunu anlamaya çalışıyordu.bir kaç gün sonra bulmuştu kimin nesi olduğunu,hayranlığı, sevgisi ve tarif edilemez aşkı yeniden alev aldı.ferdi 17 yaşındaydı ve genc kalbi her gördüğünde yerinden çıkacakmış gibi oluyordu.
aslında kızın evleri lokantanın yan tarafındaki parkın karşısındaki evdi.tam istediği gibi,parktı ve istediği gibi dolaşıp oturabilirdi ; vede öyle yaptı ,fırsat buldukça parka gider oturur arkadaşlarını gertirir onlarla oturur geze dolaşırdı.bütün günü kızı bir an olsun görmekti.görünce dünyalar onun olurdu.arkadaşları hep söylerdi kızın yaşı küçük o ise aldırmazdı nasılsa büyüyecek ;
ben şimdiden aklına yer edeyim derdi.
ve okul başladı.okula gittiği zamanlarda onu görememek o kadar acı veriyordu ki;içi içini yiyordu.lise zamanı bitene kadar hep içinden sevdi.bir an olsun gerçek aşkından bişe kaybetmedi.ve ne olursa olsun sevdiği kızla konuşmalıydı....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.