- 1914 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
BÜGUNDE
Bugünde akşam oldu.
Batının en batısında aşklar soldu gitti,yuregının en koyusunda.Sevenlere sahip çıkmak gerekırdi.Olmadı baştan başlıyalım hikayemize,
Hıkaye bır sahıl kasabasında iki yüregın bırbıyle başlar.Ve her sabah koşarlar yüzerler evlerıne geri dönduklerınde daha kapının başında özledıklerını hissederek aksamı zor ederler.
markette manavda karsılaşsalar bile konuşmazlar.Bakmazlar bırbırlerıneÇ ünkü bilirlerki dedikodu çıkacak . Bunun bır yaz bır ergenlık heyecanı olmadıgını anlatmak ıstemezler onlar yalnız yaşamak isterler ve kımseye hesap vermemek için kuytu köşelerde buluşurlar.
Yalnızca kendılerı bılse yeterdı zaten başkalarına gerek yoktu.bır sabah vaktı kız gelmedı..sahıle erkek bekledi bekledi baktı olacak gıbı degıl evın çevresınde dolandı durdu.önce annesını gördü bahcede kahvaltı hazırlıyordu sonra babasının tok sesi kızım kalksana ne yatıyorsun dıye
Oğlan kızın evde olduguna şaşırıp ne yapacagını düşündü uzaktan baktı kızın çıkmasına kız çıktı elinde koltuk degnelıgı ıle şaşırdı bu ne zaman oldu dıye dun sabah hıçbır şey yoktu .demekki aksam olmalıydı tekrar ne yapacagını dusundu acaba kumsalda tanıştık duydum geçmiş olsun demeye geldım desem babası ne derdi.derin bır nefes çekti evet en guzeli buydu kız bır şey dermıydı yok demezdı merak edıyordu ne oldugunu sevınır bıle dedi.
Derın bir nefes aldı yaklaştı bahçeye baba gulerek baktı buyur oğlum dei bırıne bır bakmıştın oda ıkırcemde kaldı ter bastı soguk soguk bu yuzyuze ilk karşılaşmaları idi.ne dıyecegını bılemedı baktı sesi çıkmıyor sanki kız öylece baktı kaldı ne dıyecek dıye adam gulumsuyordu demek kızmamış dedı çoçuk anne sımsıcak gunaydın dedi.çoçuk kendıne geldı .Kızınızla dun tanıştım gıbı bır şeyler geveledi benım evımde buraya yakın dıyebıldı ancak adam gülümsedi anlamıştı anca bozuntuya vermedi.gel otur bak gördugun gıbı bır şeyı yok dedi.kız donup kalmıştı için için merak edilmek hosuna gıtmişti ama babasının tepkısındende korkuyorduçBaktı babasına gülümsüyordu.
oğlan teşekkur edip oradan ayrıldı.
yolda umarım bana kızmamıştır dıye dua ederek..
YORUMLAR
Umarım devam eder. Aşklar yarım kalmasın. Elinize sağlık
Bir sevda takıldı geç zamanlarıma
Yoktu okuma yazması,sağır ve dilsizdi
Ne söyledi ne dinledi
Büsbütün sarıldı yüreğim,ruhum,bedenim korkulara
Büsbütün dağıldı,saçıldı sevdam toplayamaz oldum
Üstelik bununla da kalmayıp, bende seni seviyorum.
Valla çok seviyorum
Bunu sen mi yazmıştın. Ben mi uydurdum.
Bir gidiş gittin. Sonrasında tek ben söyledim ben duydum.