- 1099 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAN KAYBINDA BOĞULDU İNSANLIK
ELLERİ KARA ( ÖCÜ ) AMCALARMIŞ
( KAN KAYBINDA BOĞULDU İNSANLIK )
>>> > >>> >Koşmaya daha yeni başlamıştı adımlarım.> >>> > >> >Düştüm, bebeğim bir yana gülüşlerim bir yana.> >>> > >> >Anneme baktım.Yoktu!> >>> > >> >Başımda yabancı bir adam.> >>> > >> >Küçücük göğsümde kocaman elleri> >>> > >> >Sakalları deldi, geçti pespembe tenimi> >>> > >> >Anne, anneeeeeeee. ......> >>> > >> >Bir oyun sandım.> >>> > >> >Elleri kara kara "öcü" amcalarmış.> >>> > >> >Bir emzik düğümünde yarıldı bedenim.> >>> > >> >Altımı ıslattım sandım.> >>> > >> >Kan kaybında boğuldu insanlık!> >>> > >> >Bebektim.Çocuk olacaktım.> >>> > >> >Abla olacaktım .> >>> > >> >Altımdaki bez çıkmadan, Kadın oldum bir buçuk yaşında...> >>> > >> >ADAM OLDU MU o amca bedenimde ???> >>> > >> >Öğretin bana; kendi suyumu kendim> >>>alamazken,> >>> > >> >Nasıl> >>> > >>sulayacağım bedenimde ölen çiçeği???> >>> > >> >Ben kadın olmak istemedim> >>> > >> >Ben dünyaya da gelmek istememiştim ki!> >>> > >> >Anneeeee... Babaaaaa.> >>> > >> >Işığı açın! Uyuyamıyorum.Ayşegül bebek karanlıktan korkuyor.> >>> > >> >Öcü amcalar onu da kucağına almasın.> >>> > >> >Canı çok yanar sonra.> >>> > >> >Benim hala yanıyor!> >>> > >> >Hala canım yanıyor.....> >>> > >> >BU METİN TÜM DÜNYADA ÇOCUK PORNOSU MAĞDURLARI İÇİN BİR MUM> >>> > >> >YAKILARAK DOLAŞIP SİZE ULAŞTI.> >>> > >> >HEDEF 1 MİLYON MUM.> >>> > >> >BU RAKAMA ULAŞILDIĞINDA TÜM ÇOCUK PORNOSU SUNAN SİTELER> >>> > >> >KAPATILACAK.> >>> > >> >BU OLAĞANÜSTÜ HAREKETE KATILMANIZ İÇİN ANNE BABA OLMANIZ> >>> > >>> >>> >GEREKMIYOR.> >>> > >> >GELECEKTE SAHIP OLACAGINIZ ÇOCUKLAR IÇINDE LÜTFEN BİR MUM DA> >>> > >> >SIZYAKIN.> >>> > >> >%70’İ, 3 YAŞIN ALTINDAKI ÇOCUKLARDAN OLUSAN; AİLELERİNDEN ÇALINIP> >>> > >> >BU PİSLİĞE ALET EDİLMİŞ, BU ÇOCUKLAR İÇİN, BU MESAJI TANIDIGINIZ> >>> > >> >HERKESE> >>> > >>YOLLAYIN.> >>> > >> >BIR MILYONU GEÇMEK IÇIN SON BIR MUM.> >>> > >> >LÜTFEN!> >>> > >> >ÇOCUK PORNOSU SAPIKLIKTIR.
KUSURUMA BAKMAYIN EĞER BU YAZDIKLARIM YASAKSA;BUNLARI YAPMAK VE YAPANLARI DESTEKLEMENİN ADI İNSANLIK OLAMAZ!!!
GELECEK NESİLE ARMAĞAN!!!
BAYRAM KILIÇ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.