SON SEFER BABAM.....
ÖLMÜMÜN VE YAŞAMIN BİZİM İÇİN ÇALISTIGINI BABAMI KAYBEDERKEN ANLADIM.BEN NEFES ALIRKEN BABAMIN SON NEFESINI BİZİM İÇİN TÜKETECEGINI DÜŞÜNMEDEN HEMDE.GÖZLERİNE BAKMAYA DOYAMADIĞIM,KONUSURKEN SESİNİ DUYAMADIGIM ,AĞLARKEN ONA SARILAMADIĞIM ...DOKTORLARIN 1 HAFTA YAŞAR DEYIPTE , BABACIM İYİ OLACAKSIN DEMEYE DEWAM EDİŞİM .NE GARIP ÖLÜMÜ BİLE BABAMA YAKIŞTIRAMAMIŞIM.GÜÇLÜ VE ONA BİŞEY OLMAZ DEDİĞİM BABAMIN ELLERİNE TUTARKEN GÜCÜNÜ HİSSEDEMEMISIM ..GÖZLERİME BAKARKEN VEDA EDİYORUM DER GIBI BAKMASINI KABULLENEMISIM.KIZGINDIM,ÖFKELİYDİM KANSERE...BENİM BABAM KOCA Bİ ÇINARDI NİYE GİRDİN BEDENİNE.BİR BABA EVLADI İÇİN HERŞEYİ YAPARDI. O AN BİZ BABAM İÇİN HİÇBİŞEY YAPAMADIK YA.ELLERİ ELLERİMDEN;GÖZLERİ GÖZLERİMDEN AYRILMA VAKTİ GELMİŞTİ.GİDİYORUM HAZIRIM DER GİBİ BAKIŞI YAKALAMISTIM GÖZLERİNDE..ELLERİMİ BIRAKTI,GÖZLERİNİ AYIRDI.BİZİM İÇİN ATAN KALBİNİ BİZDEN AYIRMISTI ARTIK...KIYAMET BU OLSA GEREK BAGIRSANDA AGLASANDA GERI GELMEYECEGINI BILMEK..CANSIZ BEDENINE SARILIP KOKUSUNU SON KEZ HISSETMEK..YOLA CIKMA VAKTII.BASKA BI HAYATTA BASKA BI EVINI HAZIRLAMISTI KENDINE.YINE BIZDEN ONCE YAPTI YAPACAGINI..BIZI HAZIRLAYIP YETISTIRIP YUVAMIZI KURAN BABACIM,SIMDI BASKA BI HAYATA DOGRU YELKEN ACMISTI..DENİZİN COCUGU ILK DEFA TOPRAK OLMUSTU..KOCA KAPTAN SON SEFERINE CIKMISTI BIDAHA DÖNMEMEK ÜZRE BEYAZLAR ICINDE..UZUN Bİ SEFERE CIKTIN BABAM BİZİDE Bİ LİMANDA BEKLE...
YORUMLAR
Yazını okuyunca gözlerimin önüne babam için cırpınışlarım geldi o kadar zor ki, gözlerinin içine baka baka iyi olmadıgını bile bile yalan söylemek ama yüzündeki gülümseme'yi kazanmak.Hepimiz aynı sıkındıları aynı acıları yaşamıyor muyuz ?Diyecek kelime dahi yok...zor işte zorrrr..BABA DEMEYİ O KADAR COK ÖZLEDİM Kİ..........